هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

پرسپولیس 10 نفره دربی را فتح کرد/ هت تریک زاید در شهرآورد 74

تیم فوتبال پرسپولیس با هت تریک ایمون زاید مهاجم ایرلندی این تیم، استقلال را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که پیش از آغاز این دیدار، روز خوبی را برای خود پیش بینی می کردند، از ابتدای بازی هجومی ظاهر شدند و در یک غافلگیری، دقایقی از بازی را از دست دادند و با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به رختکن رفتند.


در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 این بازی، سرخپوشان بار دیگر میدان را در اختیار حریف قرار دادند و گل دوم را دریافت کردند.


در ادامه، مصطفی دنیزلی دو تعویض هم زمان انجام داد. ابتدا مهدی مهدوی کیا را به جای هادی نوروزی به زمین فرستاد و پس از آن ایمون زاید را جانشین غلامرضا رضایی کرد.


بازیکنان تعویضی پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته بودند که مهرداد اولادی با یک خطا، از علیرضا فغانی کارت قرمز دریافت کرد و تیم پرسپولیس از دقیقه 68 با 10 بازیکن در برابر تیمی قرار گرفت که برای گل های بیشتر به سمت دروازه سرخپوشان هجوم می آورد اما بازیکنان تعویضی دنیزلی نقش بسزایی در هجومی شدن پرسپولیس ایفا کردند و در زمانی که هواداران پرسپولیس ناامید شده بودند و رفته رفته ورزشگاه را ترک می کردند، مهاجم ارزشمند و برگ برنده سرخپوشان آتش بازی خودش را آغاز کرد و در دقایق 81، 83 و 91 دروازه مهدی رحمتی، دروازه بان آبی پوشان را در سه مرحله به آتش کشید و امید را در دل هواداران زنده کرد.


ضمن اینکه در ادامه بازی حسین بادامکی سومین بازیکن تعویضی پرسپولیس بود که به جای محمد نوری وارد زمین شد.


در نهایت تیم پرسپولیس با گل های پی در پی و بسیار زیبای ایمون زاید حریف سنتی خود را شکست داد و 3 امتیاز حساس این دیدار را در حساب خود ذخیره کرد.



بازیکنان استقلال:


مهدی رحمتی، الونگ (۴۶- محسن یوسفی)، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات، فریدون زندی، میلاد میداودی ( ۹۰- یرکوویچ)، آرش برهانی


سرمربی: پرویز مظلومی


 


بازیکنان پرسپولیس:


حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، حمید علی عسگر، مازیار زارع، محمد نوری (۸۹- حسین بادامکی)، هادی نوروزی (۵۶- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی (۵۶- ایمون زائد)، مهرداد اولادی، علی کریمی


سرمربی: دنیزلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد