هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ساعت جدید Suunto به همراه GPS


شرکت فنلاندی سازنده ساعت Suunto ، اخیرا آخرین مدل ساعت خود که مجهز به GPS است با نام Ambit را معرفی کرد . این ساعت برای کمک به ورزشکاران در هنگام تمرین و همینطور برای افرادی که دارای فعالیت در محیط های باز هستند طراحی شده است . این ساعت دارای ابزارهای مختلف و متنوعی مانند سیستم GPS به همراه قطب نمای ۳ بعدی ، ارتفاع سنج ، سنسور هوا و یک نمایشگر ضربان قلب می باشد .

ساعت Suunto تقریبا تمامی ابزارهایی که برای تمرین و یا فعالیت نیاز می باشد را در اختیار کاربران قرار می دهد . سیستم جی پی اس به همراه قطب نمای ۳ بعدی آن مختصات دقیق کاربر را مشخص کرده و با استفاده از ارتفاع سنج ، امکان تعیین ارتفاع کاربر مثلا در هنگام کوهنوردی به همران میزان ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می دهد .

باتری این ساعت نیز در هنگام استفاده مداوم از جی پی اس و روشن بودن دائم آن تا ۱۵ ساعت دوام دارد و در صورتی که جی پی سی آن هر یک دقیقه یکبار فعال باشد ، تا ۵۰ ساعت کار می کند . همچنین این ساعت قابلیت ضد آب بودن تا ۱۰۰ متر را دارد . ساعت Suunto دارای قیمتی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ دلار دارد و در ماه مارس برای خرید در دسترس خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد