هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

TouchPad-16GB؛ تبلت‌ پرفروش و ارزان‌قیمت hp

مدلTouchPad-16GB از تبلت‌های پرفروش و ارزان‌قیمت hp در بازار داخلی است.

 این تبلت که از سیستم‌عامل Android 2.7 بهره می برد با وزن ۷۵۰ گرم تبلت نسبتا سنگینی است.

این تبلت به پردازنده قدرتمند ۲/۱ گیگاهرتزی Snapdragon و یک‌گیگابایت حافظه‌ RAM مجهز است. باتری این تبلت هم در حالت پخش یک ویدئو به صورت مداوم توانایی شارژدهی به مدت ۹ ساعت را دارد.

HP Touch Pad یک تبلت Wi-Fi است و نسخه ۳G برای آن وجود ندارد. یعنی برای اتصال به شبکه از طریق شبکه Wi-Fi طراحی شده و قابلیت پذیرش سیم کارت برای اتصال به شبکه از طریق ۳G را ندارد.

Touch Pad از نمایشگر ۷/۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد.

صفحه کلید مجازی لمسی روی نمایشگر این تبلت یکی از نقاط مثبت این تبلت است.

چرا که کلیدها کاملا بزرگ و با فاصله‌ مناسب از یکدیگر هستند. صفحه کلید از نوع کامل QWERTY است و در هر دو مورد افقی و عمودی ردیف کامل کلیدهای عددی در قسمت بالا وجود دارد.

کلیدهای دسترسی سریع به Symbolها و حتی یک کلید com. هم وجود دارد.

همچنین برنامه‌های دیگری نیز چون Facebook، Twitter، Bing Maps، Quick Office، Epicurious (برای آشپزی) و Printing (قابل استفاده با بیشتر پرینترهای HP) به صورت پیش‌فرض روی این تبلت نصب شده‌اند.

در کل باید گفت که HP Touch Pad تبلت جالب توجهی است. چرا که به طرز عجیبی ضخیم و سنگین وزن ساخته شده به طوری که می‌تواند تا ۱۵۰ گرم از تبلت‌های هم رده خود سنگین‌تر باشد، ولی با این حال عملکرد، سخت‌افزارها و سیستم‌عامل آن خوب است.

واقعا WebOS 3.0 سیستم‌عاملی خوب با اینترفیسی عالی است ولی برخلاف iOS و Android از کمبود اپلیکیشن رنج می‌برد و همانند آن دو پشتیبانی AppStore و Android Market را ندارد.

به طور کلی عملکرد بسیار عالی و دوست داشتنی سیستم‌عامل WebOS 3.0،تجهیز به برنامه‌های کاربردی بسیار عالی و خوب، عملکرد سریع و روان از نقاط مثبت و کمبود برنامه‌های کاربردی برای WebOS از نقاط ضعف این تبلت است.

تبلت مذکور با قیمتی حدود ۵۹۹ تا ۶۳۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد