هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

GT780DX؛ برترین نوت بوک گیمینگ محصول MSI

شرکت msi نوت‌بوک جدید خود با نام GT780DX را معرفی کرده که مشخصاتی مشابه GT780 داشته و تنها تفاوت آن در کارت گرافیکی قوی‏تر است.

 نوت‌بوک GT780DX که از پردازنده ۴ هسته‏یی Core i7 با معماری Sandy Bridge بهره می‏برد، سریع‌ترین محصول سری Gaming شرکت msi است.

تراشه‎ گرافیکی پرقدرت GeForce GTX 570M شرکت انویدیا مجهز به سه گیگابایت حافظه‏ گرافیکی GDDR5 وظیفه پردازش تصاویر در این دستگاه را برعهده دارد. این نوت‏بوک دارای صفحه ‏نمایش Full HD17.3 اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است.

این محصول از چهار اسلات حافظه DDR3 بهره می‏برد و با این اسلات‏ها قادر است تا ۳۲ گیگابایت حافظه DDR3 با فرکانس ۱۳۳۳MHz را پشتیبانی کند و کاربرانش می‎توانند در صورت نیاز به سرعت بیش‌تر از قابلیت اورکلاک خودکار موسوم به فناوری TDE این دستگاه استفاده کنند.

این کار به سادگی فشردن یک کلید صورت گرفته و کارایی دستگاه را به‌طور چشمگیری افزایش می‏دهد. هم‌چنین جهت دفع هرچه بهتر گرمای تولیدی در حالت اورکلاک و یا استفاده در روزهای گرم تابستان، شرکت msi فناوری دیگری به نام Cooler Boost را در این دستگاه قرار داده است که کاربر می‌تواند با فشردن کلید سرعت فن‏های دستگاه را افزایش داده و دمای قطعات را کاهش دهد.

همانند سایر نوت‏بوک‎های هم‎رده خود GT780DX امکانات صوتی مناسبی را به کاربران عرضه می‏کند و بهره‏مندی از استانداردهای THX TruStudio Pro و Dynaudio این نوت‏بوک را قادر می‏سازد تا کیفیت صدای مناسبی را به کاربران خود ارائه کند.

هم‌چنین در کنار این کیفیت صدا، طراحی ظاهری زیبا و کی‌بورد SteelSeries استفاده شده در این محصول جذابیت آن را برای علاقه‌مندان به بازی‏های رایانه افزایش می‏دهد.

نوت‌بوک مورد بحث، توانایی پشتیبانی هم زمان از دو هارد دیسک را داراست که می‌توانند به حالت Raid 0 قرار گرفته و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را تا ۷۰ درصد افزایش دهند.

این نوت‏بوک دارای باطری ۹Cell بوده و وزن آن معادل ۳٫۷ کیلوگرم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد