هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

PN-L802B:عرضه نمایشگرهای تعاملی هشتاد اینچی شارپ

شارپ اعلام کرد که به زودی سری نمایشگرهای تعاملی هشتاد اینچی جدید خود را با پنل لمسی و تکنولوژی AQUOS®به بازار عرضه خواهد کرد که می توانند راه حل کاملی جهت تسهیل ارتباطات بین‌المللی و تجاری باشند.

 این سری هشتاد اینچی با نام  PN-L802B که چیزی فراتر از نمایشگرهای مخصوص سالن‌های کنفرانس هستند، توانسته اند عملکرد فوق تعاملی و دوسویه ای را با طراحی مناسب و سیستم منحصر به فرد، برای برگزاری جلسات ایجاد کرده و استاندارد جدید و بی‌نظیری را در خصوص عملکرد نمایشگرهای لمسی پدید آورند.

این نمایشگرهای تجاری در حقیقت امکانات تلویزیون و کامپیوتر را هم زمان در خود جای داده و به سازمان ها و شرکت ها این امکان را می دهند که در جلسات و نشست های خود از نقطه نظر بصری، عملکردی پویا و چند سویه خلق کنند.

همچنین این نمایشگرها با ارائه کیفیت تصویری فوق العاده و بهره‌گیری از امکانات تعاملی، عملکرد چشمگیر و فعالی را جایگزین راه‌حل های  غیر پویا و سنتی  می نمایند.

داگ آلبرایت از مدیران ارشد شارپ معتقد است: همانطور که تولیدات خلاقانه ما پیش از این توانسته امکانات بسیار ویژه ای را در منازل افراد پدید آورد، این بار نیز سعی کرده ایم سیستم های نمایشی دو سویه و لمسی خود را با اندازه بزرگ برای محیط های کاری تدارک ببینیم.

این سری هشتاد اینچی با برخورداری از تکنولوژی AQUOS امکانات بی شماری را جهت کار جمعی، سرگرمی و ارائه اطلاعات فراهم نموده و جهت تسهیل و بهبود فعالیت ها در محیط های کاری طراحی شده اند.

PN-L802B  با رزولوشن full HD که جهت بهینه سازی و ادغام طیف وسیعی از نیاز شرکت ها جهت برنامه ریزی و انتشار اطلاعات در ابعاد جهانی همچون همکاری های جمعی بین المللی، ویدئو کنفرانس ها، تبلیغات چند سویه و همچنین ویدئو وال ها طراحی شده، محدوده نمایشی بیشتر از دو نمایشگر ۵۵ اینچ دارد که با داشتن گزینه های گسترده اطلاعاتی و سرگرمی، بسیار فراتر از نیاز اتاق های کنفرانس، لابی های شرکت ها، مدارس، فرودگاه ها، مراکز خرید، سالن های نمایشگاهی و هتل ها عمل می‌کند.

PN-L802B که full-array LED backlight (تمام LED ) است و از اواخر فوریه به بازار می آید، با نرم افزارهای آفیس مایکروسافت سازگار و بدون نیاز به کامپیوتر قادر به نمایش فایل های پاورپوینت می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد