هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

رونمایی شرکت گیگابایت از مادربرد های سری ۷ در نمایشگاه CES

نمایشگاه CES امسال که در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است با استقبال کم نظیر بازدید کنندگان روبرو شده است.

شرکت گیگابایت هم همانند سال های متمادی حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته است. این شرکت از مادربرد های سری ۷ خود رونمایی کرده است.

مادربرد هایی که قرار است از پردازنده های Ivy Bridge اینتل پشتیبانی کنند و به رابط mSATA برای پشتیبانی از حافظه های SSD مجهز باشند.

این شرکت فن آوری های ۳D Power و ۳D Bios خود را که تا قبل از این تنها بر روی مادربرد های مبتنی بر چیپ ست X79 وجود داشت، به روی مادربرد های سری ۷ خود با سوکت ۱۱۵۵ نیز خواهد آورد.

در این میان چندین مدل از این محصولات معرفی شدند. مادربرد سیاه رنگ  Z77X-UD5H با پشتیبانی از ۳ عدد رابط PCI Express x16، ۱۰ درگاه ساتا و طراحی خنک کنندگی برای چیپ ست و ماسفت ها توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

با وجود پشتیبانی ذاتی چیپ ست از درگاه های USB 3.0، چیپ ست های پشتیبان دیگری برای درگاه های بیشتر از این فن آوری بر روی این مادربرد قرار گرفته اند.

از دیگر مواردی که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرده است، رونمایی از مادربرد G1. Sniper 3 از سری G1. Killer است. هرچند که طراحی این مادربرد هنوز به مرحله نهایی نرسیده است اما ویژگی Dual LAN آن از همین ابتدای کار پیداست.

یکی از کمبود هایی که در محصولات گیمینگ احساس می شد، وجود مادربرد گیمینگی با فرم micr ATX بود که گیگابایت یک نسخه از مادربرد های سری G1- Killer خود را با نام G1. Sniper M3 با ابعاد و فرم مورد نظر را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته است. مدل های دیگری در رده های اقتصادی نیز معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد