هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی تلویزیون های گوگلی سه بعدی Vizio سری R در CES 2012


یکی از بحث های داغ CEH امسال تلویزیون های گوگلی بودند و به نظر می رسد که این شرکت حسابی روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است. پس از معرفی Google TV های سونی وال جی، حالا نوبت به Vizio رسیده است که با HDTVهای سری R سه بعدی پا به دنیای گوگل تی وی بگذارد و به زور آزمایی با بزرگان بپردازد. این شرکت قصد دارد با ترکیب Vizio Internet Apps Plus و پلتفرم گوگل تی وی تلویزیون هایی عرضه کند تا با آنها به کار با اپلیکیشن ها، جستجو، بازی و استریم کردن مدیا در اتاق پذیرایی خانه تان بپردازید. 

خط تولید سری آر در سال 2012 شامل R3D420VS با صفحه ۴۲ اینچ، R3D470VS با صفحه ۴۷ اینچ، R3D550VS با صفحه ۵۵ اینچ و تلویزیون ۶۵ اینچی R3D650VS خواهد بود. به همراه همه این تلویزیون ها شما صاحب یک ریموت کنترل دو رو خواهید شد که به صورت بلوتوث کار می کند. در یک روی این کنترل از راه دور، صفحه کلید کامل QWERTY را در اختیار دارید و در سمت دیگر (پشت) آن تعدادی دکمه به همراه یک صفحه لمسی یا تاچ پد برای کار راحت تر در دسترس تان خواهد بود. 

همه این تلویزیون ها Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و زمان پاسخگویی آنها ۵.۵ میلی ثانیه خواهد بود. فرکانس تصویر مدل های ۲۴، ۴۷ و ۵۵ اینچی ۲۴۰ هرتز بوده و مدل ۶۵ اینچی فرکانس ۱۲۰ هرتزی دارد. همه مدل ها از صفحه نمایش LED Backlight به همراه تنظیم میزان تیرگی هوشمند بهره می برند. پورت هایی که در این تلویزیون ها تعبیه شده عبارتند از: HDMI 1‪.‬4، یک پورت component/composite، یک پورت آنتن آر اف، دو پورت یو اس بی و یک ورودی PC به همراه خروجی صدای نوری و استریو. علاوه بر این، تلویزیون های ویزیو به بلوتوث و WiFi b‪/‬g‪/‬n داخلی هم مجهز هستند. 

مدل های ۴۲ و ۴۷ اینچی به دو باند استریو ۱۰ وات مجهز شده اند و دو مدل بزرگتر باندهای ۱۵ وات دارند. سیستم پخش سه بعدی این تلویزیون ها به صورت passive بوده و از عینک های بدون نیاز به باتری بهره می برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد