هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربین کاملا حرفه‌ای و پر سرعت شرکت Nikon

شرکت Nikon به تازگی یک محصول جدید را برای کاربران حرفه‌ای و طرفداران پر و پا قرص عکاسی به بازار معرفی کرده است.

این محصول دوربین مدل D4 این شرکت است که شاید خیلی از حرفه‌ای‌ها منتظر ورودش بودند. این مدل در واقع جایگزینی برای مدل D3 این شرکت است که بعد از حدود ۵ سال به بازار معرفی شده است.

 این دوربین در دسته دوربین‌های تمام فریم DSLR قرار دارد و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

D4 قابلیت عکاسی با وضوح۲/۱۶ مگاپیکسلی را داشته و حداکثر حساسیت آن در هنگام عکاسی به ۲۰۴ هزار و ۸۰۰ می‌رسد.

این محصول همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارد.

سیستم رنگ و روشنایی سنجی این دوربین هم مبتنی بر تکنولوژی‌های جدید است که باعث می‌شود رنگ‌ها و میزان روشنایی صحنه را بسیار دقیق‌تر تنظیم کند. این دوربین همچنین امکان عکاسی با کیفیت در نور کم را هم داشته و امکان کار با دوربین در تاریکی را برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

نمایشگر این دوربین اندازه ۲/۳ اینچی داشته و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه است. این دوربین حرفه‌ای طوری طراحی شده است که در مواقع ضروری بلافاصله روشن شده و آماده عکاسی باشد که این زمان به ۱۲ صدم ثانیه می‌رسد. این دوربین می تواند با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه با رزولوشن کامل عکس‌برداری کند و با لنزهای قبلی Nikon هم هماهنگی دارد.

D4 دارای دو ورودی کارت حافظه است و از حافظه UDMA-7 CF و فرمت جدید XQD پشتیبانی می‌کند. با این فرمت جدید کاربران می‌توانند با سرعت ۱۲۵ مگابایت در ثانیه تصاویر گرفته شده را روی حافظه ذخیره کنند که به دوربین اجازه می‌دهد به راحتی تصاویر را به صورت RAW با رزولوشن کامل و با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه ذخیره کند.

این دوربین که دارای پورت‌هایی مانند HDMI و USB است، از ماه آینده میلادی و با قیمتی در حدود ۶۰۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و به فروش عمومی می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد