هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

موفقیت بزرگ ال جی با تلویزیون Pentouch

شرکت ال جی باز هم موفق گردید که قدم بزرگی در دنیای تکنولوژی با تولید تلویزیون Pentouch خود بردارد.

 این تلویزیون در حقیقت از سری پلاسماها بوده که تمام ویژگی های یک کامپیوتر را به همراه دسترسی به اینترنت دارا می باشد.

همچنین به شما این امکان را می دهد که به وسیله یک قلم مخصوص کنترل دستگاه خود را مستقیما از روی صفحه نمایش بدست گیرید.

ال جی با یکی کردن سلول های پنل های پلاسما (  PDP )، توانسته است طراحی باریک منحصر بفردی به همراه قیمتی مناسب تر از دستگاه های موجود مشابه به شما ارائه کند.

در این دستگاه کاربران قادر هستند با استفاده از یک کلیک ساده کنترل وضعیت لمسی این تلویزیون را فعال کرده و به همراه رابط کاربری لمسی آن به راحتی در بین منوها حرکت کنند.

با قرار دادن این محصول در حالت لمسی یا Pentouch ، شما می توانید به تمامی فایلهای مورد نظر خود با فرمت های متفاوت به راحتی روی صفحه تلویزیون دسترسی داشته و آن را ویرایش یا جا به جا کنید.

این تلویزیون می تواند به طور همزمان دو قلم لمسی مخصوص را پشتیبانی کرده و از آن استفاده کند. باتری های این قلم ها نیز توسط  ورودی   USB  در پشت دستگاه قابل شارژ هستند.

استفاده از بهترین نرم افزارها در این تلویزیون، همگان را قادر می سازد که مستقیما بر روی صفحه نمایش طراحی کرده و فایل مربوطه را برای ویرایش های بعدی ذخیره نمایند.از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به گالری، تقویم خانوادگی ، و امکان ایجاد قابهای دیجیتالی برای عکسها اشاره کرد.

تلویزیون Pentouch ال جی دارای صفحه نمایشی با شیشه محافظ و بدون موج می باشد که بهترین تصویر با قابلیت RGB و بیشترین روشنایی را به شما ارائه می کند. راحتی هر چه بیشتر دید شما، توسط کنترل وضوح خودکار تصویر و تکنولوژی تجسم رنگها فراهم می شود.

به منظور ایجاد تعادل در طراحی دستگاه تلویزیون Pentouch ال جی دارای چهار پایه زیبا بوده که به هنگام استفاده کودکان از آن واژگون نشود.

این دستگاه از سمپتامبر در امارات عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد