هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

خداحافظ IE6!

اینترنت اکسپلورر ۶ دوست قدیمی و همپا و همراه خیلی از کاربران اینترنت است. آن زمانی که هیچ کسی فکر آن را هم نمیکرد که یک روز باید این مرورگر را از یاد برد .

این مطلب نقل قولی از غول بزرگ نرم‌افزاری یعنی مایکروسافت است که مدیر بخش نرم‌افزاری آن یعنی آقای ردموند بیان نموده است که : شمارش معکوس برای اینترنت اکسپلورر ۶ آغاز شده است و صفحه‌ای که در آن مایکروسافت اشاره به کاهش سهم IE6 در سراسر جهان نموده است .

مایکروسافت می‌گوید : ۱۰ سال پیش یک مرورگر بدنیا آمد با نام اینترنت اکسپلورر ۶ و اینک ما در سال ۲۰۱۲ هستیم، در دوره‌ای از استانداردهای وب .

همچنین این صفحه اشاره به استفاده اینترنت اکسپلورر که ۱% مردم دنیا از این ورژن استفاده می‌کنند که در آن اصطلاح قطره به کار رفته است .بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از اینترنت اکسپلورر ۶ نه تنها برای توسعه دهندگان و طراحان وب به صرفه نیست بلکه یک کار نفس گیر هم است.

اما مایکروسافت هم به این نتیجه رسیده است که باید خود را همپای دیگر رقیبان خود مانند کروم ، فایرفاکس، سافاری، اپرا و دیگران سازندگان مرورگرهای وب خود را به استاندارهای وب و به خصوص HTML5 برساند .

همانطور که آمار IE6 نشان می‌دهد سهم استفاده کنندگان از IE6 در ایالات متحده ۰٫۹ درصد کاهش یافته، یکی از کمترین استفاده کنندگان در دنیا نروژی‌ها هستند با ۰٫۲ درصد و فنلاندی‌ها با ۰٫۵ درصد همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که چینی‌ها بیشترین استفاده کنندگان از اینترنت اکسپلورر ۶ هستند با میزان ۲۵ درصد سهم را از آن خود کرده‌اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد