هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

PlayStation 4 و XBOX360 جدید


آنچه از شایعات بر می آید در نمایشگاه E3 2012 یکی از مهمترین روخدادهای تاریخ این نمایشگاه اتفاق خواهد افتاد. شواهد نشان می دهند که قرار است پلی استیشن ۴ و ایکس باکس جدید در این نمایشگاه در تاریخ ۵ تا ۷ ماه جون امسال (۵ ماه دیگر) معرفی گردند. البته پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ هر دو این کنسول ها با آپدیت هایی که در سال گذشته داشنتد، ستودنی هسنتد و یکی از مهمترین این تغییرات کنسول ها سنسور های حرکتی بود ولی هنوز می توان گفت که چرخه تکمیل آنها کامل نشده است.

مجله mcv نیز تابستان ۲۰۱۲ را یکی از بزرگترین رخداد های شرکت سونی و ماکروسافت در سال ۲۰۱۲ در زمینه کنسول های بازی می داند. چندی پیش نیز خبرهایی در مورد کنسول اکس باکس ۳۶۰ ماکروسافت در مجلات و وب سایت های خبری پخش شد که ماکروسافت قصد دارد به کنسول های بازی خود سیستم DVR (ضبط تصاویر ویدیویی) اضافه نمایید که این سیستم نیز خود در ۲ نوع عرضه می گردد، یکی برای بازی ها و دیگری برای استفاده در رسانه ها.

اندی رابینسون در کورد ایکس باکس گفته است که:

کنسول های ایکس باکس یکی از قدیمی ترین کنسول های بازی می باشند و ارائه نسل جدیدی از آن و موفقیت آن در بازار نیز امری طبیعی است.

جیم رایان (مدیر سرگرمی های کامپیوتری سونی) نیز گفته است:

اجازه دادن به ماکروسافت برای اینکه خود را در بازار کنسول های بازی بدون رقیب کند چیزی نیست که برای سونی قابل قبول باشد و سونی نیز بدون شک کارت خود را که نسل جدید پلی استیشن میباشد بازی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد