هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تلفیق صدا و تصویر سه بعدی به طور همزمان توسط ال جی

برخورداری از صدای سه بعدی تجربه ای باورنکردنی است. تلفیق صدا و تصویر سه بعدی به طور همزمان موضوعی است که ال جی مدتها برای آن تلاش نموده و توانسته است تکنولوژی صدای سه بعدی را گسترش دهد.

بارها برایمان پیش آمده که در سینما از صدایی با کیفیت بالا برخوردار بوده و حتی به هنگام مشاهده صحنه های فیلم به راحتی صدای سوت شلیک گلوله و یا ریزش قطرات باران را می شنویم.

در واقع تجربه این صدای عالی برگرفته از تجهیزات، بلندگوها و محیط اکوستیک سینما یا دیگر مکان هاست . این ویژگیها صدا را در محیط حرکت داده و آن را از تمام جهات به گوش تماشاچیان می رساند.

در منازل ما، برای یک دستگاه تلویزیون رقابت با سالن سینما یا سالن کنسرت با برخورداری از تنها دو بلندگو دشوار بوده و تمام صداها با یکدیگر مخلوط گشته و از یک جهت به گوش می رسند. همچنین شما در منزل از یک محیط اکوستیک مانند یک سالن سینما برخوردار نیستید.

با توجه به این مسائل سیستم های سینمای خانگی شروع خوبی برای دستیابی به این تجربه در خانه ها هستند، به این دلیل که دارای سیستم چند کاناله می باشند.

ده سال پیش مدلهای ۲٫۱ کاناله مجهز به ۲ بلندگو، یک ساب ووفر به همراه Bass اضافی متدلل بودند .

امروزه سیستم های ۵٫۱ کاناله مورد توجه همگان بوده و حتی سینمای خانگی ۷٫۱ کاناله نیز دربازار موجود می باشد. با پیشرفت تکنولوژی ضبط صدا، توانایی ارائه صدای سه بعدی واقعی به افراد در محیط خانه امکان پذیر گشته است.

افرادی که دارای سیستم های صوتی ۵٫۱ کاناله هستند، کیفیت عالی صدای آن را تحسین می کنند. با این وجود سیستم های ۵٫۱ کاناله قادر نیستند به ارائه اوج صدا نیستند. به همین دلیل ال جی سیستم سینمای خانگی سه بعدی منحصر به فرد خود را به بازار عرضه نمود تا بالاترین کیفیت صدا را به ما ارائه نماید.

سیستم سینمای خانگی سه بعدی ال جی از پیشرفته ترین سیستم های صوتی چند کاناله می باشد که صدایی با بالاترین کیفیت را به ارمغان می آورد.

استفاده از خلاقانه ترین تکنولوژی ها مانند تکنولوژی گسترش صدا (Sound Field expansion) و آنالیز کننده صدای سه بعدی ال جی (۳D Sound Analyzer)، به شما این امکان را می دهد که خود را در میان صحنه احساس نمایید.

این تکنولوژی توسط یک منعکس کننده سه بعدی مخصوص در چهار بلندگوی ایستاده سه بعدی، به یاد آورنده سیستم های موجود در یک سالن اپرا یا کنسرت است.

این دستگاه منعکس کننده، صدا را در جهات مختلف پخش نموده و می تواند اوج صدا را به شما ارائه نماید.

امروزه شما می توانید به جای شنیدن صدایی مستقیما” از روبرو یا از پشت سرتان (مانند سیستم های قدیمی)، با استفاده از سستم های خانگی ال جی با صدای سه بعدی، صدا را از تمام محیط اطراف خود دریافت نموده و از آن لذت ببرید. این سیستم بعد جدیدی از صدا را که از بالای سرتان به گوش می رسد پدید می آورد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

mataleb khili jaleb va khobi darid.weblogeton khili khob hast

جک و لطیفه و اس ام اس پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

سایت خوبی داری مطالبت واقعا خوب بود موفق باشی من هم یک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطیفه و اس ام اس ساختمش حتما بیا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک" سایتتو ارسال کن

یا که بنر من از داخل وبلاگم برداشته و داخل سایتت بزار بعد بیا و بنر یا لینکتو به من بگو تا در وبلاگم بگذارم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد