هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مدل D9 uk عنوان محبوبترین دوربین نیکون نزد عکاسان

مدل D90 یکی از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای است که عنوان دوربین محبوب را در بین دوربین‌های حرفه‌ای به خود اختصاص داده است.

اگر چه این دوربین در رده دوربین‌های جدید بازار قرار ندارد، اما به دلیل قابلیت‌هایی که دارد همچنان مورد توجه عکاسان حرفه‌ای قرار دارد.

این دوربین که جزو اولین دوربین‌های دیجیتال SLR جهان است که به قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p HDTV و خروجی HDMI مجهز است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر۱۲/۳ مگاپیکسل موثر CMOS، صفحه نمایش کارآمد ۰/۳ اینچی VGA با رزولوشن بالا و… است.

همچنین در این دوربین از تکنولوژی EXPEED بهره گرفته شده که به داشتن تصاویری با کیفیت خوب کمک می‌کند.

سیستم تشخیص صحنه‌ قابلیت دیگری است که در دوربین D90 ارائه شده است. این سیستم با بهره‌گیری از حسگر ۴۲۰ پیکسلی RGB دوربین، صحنه و اطلاعات رنگی مربوط به سوژه را تجزیه و تحلیل می‌کند.

این دوربین همچنین به سیستم بر طرف‌کننده‌ گرد و غبار حسگر (براساس لرزش حسگر)، صفحه نمایش ۰/۳ اینچی ۰۰۰/۹۲۰ پیکسلی VGA نوع TFT، مود Live View به همراه اتوفوکوس با اولویت تشخیص کنتراست، مود فیلم‌برداری ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسلی با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و صدای مونو و… مجهز است و قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت ۵/۴ فریم در ثانیه را دارد.

سرعت بسیار خوب آماده به کار شدن دوربین، تاخیر بسیار کم شاتر و کوتاه بودن مدت زمان سیاه شدن منظره‌یاب از دیگر ویژگی‌های مثبت این دوربین است.

منظره‌یاب این دوربین هم نسبت به مدل‌های قبلی بهتر است.این دوربین ۴۶۰ گرمی همچنین به لنز ۱۰۵-۱۸ میلی‌متری که قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۶ برابر را دارد و به لرزشگیر تصویر، فوکوس دستی، فوکوس اتوماتیک، حالت ماکرو و… مجهز است.ضمن اینکه تجهیز به فلاش داخلی (Pop-Up) با برد ۱۷ متر و قابلیت نصب فلاش خارجی(Hot-Shoe) از دیگر ویژگی‌های این دوربین است.

دوربین D90 نیکون با قیمت یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان وب با ضمانت شرکت نیکونگرش به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد