هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربین جدید سامسونگ DV300F



دوربین سامسونگ DV300F در واقع یک آپدیت برای دوربین های سامسونگ که دارای ۲ صفحه نمایش هستند به حساب میآید . بدیهی است که تفاوت اصلی این دوربین با سایر دوربین ها در صفحه نمایش ال سی دی جلو آن است که اجازه دیدن تصاویر به شخص روبرو را میدهد . همچنین الی سی دی جلو یک ویژگی خوب نیز دارد و این ویژگی این است که می تواند یک انیمیشن زیبا پخش کند و در واقع با انجام این کار ، میتوان در هنگام عکسبرداری از کودکان ، نظر آنها را به سمت این انیمیشن جلب کرد ، تا بتوان عکس مورد نظر را گرفت .

این دوربین یک دوربین ۱۶ مگاپبکسل با زوم ۵X است . زاویه دید لنز آن نیز ۲۵mm می باشد . این دوربین قاعدتا می بایست در شرایطی که نور مناسب باشد ، عکسهای بسیار خوبی بگیرد ، اما در شرایطی که نور کم است می بایست منتظر عملکرد این دوربین ماند . سامسونگ دارای بک سیستم تثبیت تصویر (IS) است ، اگر چه مشخص نیست که آنها از چه تکنیکی برای آن استفاده میکنند ولی حدس زده میشود که در آن از یک سیستم IS الکترونیکی به جای IS نوری استفاده شود .

یک ویژگی خوب دیگر وجود قابلیت استفاده از Wifi در دورببن سامسونگ DV300F می باشد . سامسونگ به خوبی این مسئله را میداند که این روزها عمل به اشتراک گذاری چقدر اهمیت دارد ، پس به همین دلیل این قابلیت را برروی آن قرار داد تا کاربران به راحتی نسبت به انتقال عکسها به یک کامپیوتر خانگی اقدام نمایند . همچنین قابلیت Wifi آن این اجازه را به دوربین میدهد که نسبت به آپلود عکسها در Picasa, Facebook, Flickr و YouTube اقدام کند .

دوربین Samsung DualView DV300F قرار است در ماه مارس با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد