هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

نسل بعدی RAM برای تلفن های همراه و تبلت ها وارد بازار می شود


همانطور که پردازشگرهای تلفن های همراه در حال پیشرفت است، بقیه سخت افزارها نیز رشد مشابهی را طی می کنند. حالا شرکت Elpida که سومین سازنده حافظه رم در جهان به شمار می رود، نسل بعدی رم های تلفن های همراه را وارد بازار کرده است. حافظه هایی که بر پایه معماری ۳۰ نانومتری طراحی شده اند و شرکت سازنده می گوید در مقایسه با رم های DDR2 فعلی ۵۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کنند. 

آنها دو مدل جدید رم را وارد بازار می کنند. Wide IO Mobile نسل جدیدی از چیپ های حافظه برای موبایل ها به حساب می آیند که سرعت بیشتر و مصرف انرژی کمتر را به همراه خواهد داشت. این حافظه ها نسبت به حافظه های DRAM فعلی ۱۰ برابر سریع تر عمل می کنند. در حالی که مصرف انرژی شان ۵۰ درصد کمتر است. 

مدل بعدی از رم که توسط این شرکت وارد بازار می شود DDR3 نام دارد که به نام LPDDR3 هم شناخته می شود. این حافظه نسبت به نسل قبلی خودش دو برابر سریع تر است و می تواند تا 12.8GB/s انتقال اطلاعات داشته باشد. ضمن اینکه ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتری دارد. 

این شرکت تحویل آزمایشی این رم های جدید را به بازار شروع کرده و تا چند ماه آینده تولید انبوه آنها را آغاز خواهد کرد. تا اپلیکیشن های موبایل شما بتوانند با قدرت و سرعت بیشتری به رشد خودشان روی تلفن های هوشمند ادامه بدهند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد