هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی چند پر‍ژکتور خانگی BenQ

شرکت بنکیو سه مدل جدید به سری پروژکتورهای خانگی خود افزود. بدین منظور این شرکت از مدل های W710ST، (اولین پروژکتور خانگی دنیا با قابلیت نمایش در فاصله کوتاه با کیفیت HD)، W700 (با آخرین فناوری سه بعدی HD) و W1060 (با کیفیت Full HD)، رونمایی کرد.

 برای علاقه مندان به استفاده از سیستم های صوتی و تصویری، و عاشقان بازی که به دنبال هیجان بیشتری هستند، امکان استفاده خانگی از این نسل جدید پروژکتورها فراهم آمده است به نحوی که تصاویر به صورت واقعی و با روشنائی و کنتراست بالا نمایش داده می شوند و کیفیت صدا نیز به دلیل بهره بردن از سیستم DLP شرکت Texas Instrument فوق العاده خواهد بود. بنابراین به کمک این محصول بنکیو، بدون در نظر گرفتن اندازه اتاق و بودجه تان از بازی کردن و فیلم دیدن لذت ببرید.

W710ST

پروژکتور W710T بنکیو، اولین پروژکتور دنیا با قابلیت پخش تصاویر در فاصله کوتاه با کیفیت HD است که بهترین گزینه برای آنهایست که عاشق بازی و فیلم اند و به دنبال تفریح بیشتر در وقت محدود خود هستند.

بهره بردن از تکنولوژی انحصاری لنزهای کروی در این محصول، به شما اجازه می دهد که تصاویری به وسعت ۶۳ اینچ را در فاصله تنها یک متری نمایش دهد و بدین ترتیب از دیدن تصاویری در ابعاد دلخواه با توجه به اندازه اتاق و بدون هیچ سایه و نقطه کوری لذت ببرید.

از دیگر ویژگی های این محصول: کنتراست بسیار بالای ۱۰۰۰۰:۱ با درخشندگی ۲۵۰۰ ANSI، دو ورودی HDMI، اسپیکر ۱۰ واتی با کیفیت DLP LinkTM و NVIDIA 3D Vision Dual 3D projection.

این پروژکتور ابعاد جدیدی از تصاویر را برای شما نمایش خواهد داد و لذت تازه ای را از دیدن فیلم و بازی بدون دردسر برای تنظیمات، تجربه خواهید کرد.

W700

همراه شما در دیدن فیلم ها و بازی های سه بعدی

این پروژکتور شیک با توجه به قابلیتهایی مثل دو ورودی HDMI و قدرت صدای ۱۰ واتی، به راحتی و بدون تنظیمات پچیده، تصاویر با کیفیت را همراه صدای واضح بر روی سطح وسیعی نمایش می دهد.

قدرت روشنایی  ANSI 2200 و کنتراست بالای ۱۰۰۰۰:۱ باعث نمایش تصاویر با جزئیات کامل می شود تا حین تماشای آنها هیجان و شادی مضاعفی را احساس کنید. برای علاقه مندان به بازی های سه بعدی، W700 به DLP LinkTM و NVIDIA® ۳D Vision مجهز شده است.

همچنین این مدل برای اطمینان از کیفیت رنگ ها، توسط سیستم DLP شرکت Texas Instruments تقویت شده و دارای لامپ تصویری به طول عمر ۶۰۰۰ ساعت در وضعیت اکو مد است.

W1060

ویژگی های این پروژکتور عبارتند از: Full HD resolution، قدرت روشنائی ۲۰۰۰ ANSI lumen، نسبت کنتراست۵۰۰۰:۱، سیستم صوتی ۱۰ واتی و ورودی HDMI. برای لذت بردن از تصاویر کافی است که تنها این دستگاه را به برق وصل کنید!

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.BenQ.ae

درباره BenQ

شرکت بنکیو پیشرو در ارائه وسایل زندگی دیجیتال، شرکتی چند منظوره با توانایی برتر در طراحی وسایل ، تکنولوژی بصری و ارتباط بی سیم است.

بنکیو بزرگترین ارائه دهنده محصولات و فن آوری های یکپارچه در تمامی سطوح تکنولوژی، با شعار “آوردن لذت و کیفیت به زندگی” است.

طیف محصولات بنکیو شامل پروژکتور دیجیتال، مانیتور ال سی دی، رایانه های شخصی و لپ تاپ ، نوت بوک، رایانه، تلویزیون های ال سی دی، دوربین ها ، دستگاه های ذخیره سازی ، کتاب خوان، تلفن های همراه، رسانه های ذخیره سازی لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس و کیبورد می شود.

در باره گروه BenQ

گروه بنکیو شامل شرکت هایی است که به طور مستقل با منابع و سود مشترک بمنظور هم افزایی بیشتر به فعالیت می پردازند.

گروه بنکیو  شرکت های BenQ، شرکتaŭ Optronics (بزرگترین تولید کننده های پنل های   TFT-LCD در اندازه های بزرگ( ، Qisda Corporation, Darfon Electronics Corporation, BenQ Materials Corp., BenQ Guru Software Co., BenQ Hospital, BrightView Corp., Cando Corporation, Daxin Materials Corp., Darwin Precisions, Ltd, Dazzo Technology Corp., Forhouse Corp., SiPix Imaging, Lextar   Electronics Corp., Raydium Semiconductor Corp., Trident Medical Corp., وWellypower Corp را در بر می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد