هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

P2532N نوت‌بوک‌ باقابلیت و حرفه‌ای گیگابایت

مدل P2532N از نوت‌بوک‌های باقابلیت و حرفه‌ای گیگابایت در بازار داخلی است.

 این نوت بوک که به صفحه نمایش ۱۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ و بدنه ضد خش که اثر انگشت روی آن نمی‌ماند، مجهز است در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است.

این نوت‏بوک مبتنی بر چیپ‏ست HM65 شرکت اینتل است و به یک پردازنده Core i7-2630QM با فرکانس ۲ گیگاهرتز مجهز شده است.

این پردازنده چهار هسته‎‏ای بوده و با توجه به پشتیبانی از فناوری Hyper Threading قادر است تا ۸ رشته پردازشی را به صورت همزمان اداره کند.

P2532N همچنین به یک هارد دیسک با ظرفیت ۷۵۰ گیگابایت و سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه مجهز شده است و دارای دو اسلات حافظه از نوع DDR3 است و می‎‏تواند حداکثر تا ۸ گیگابایت حافظه را پشتیبانی کند.

این نوت‏بوک همچنین به یک کارت گرافیکی GT550M با ۲ گیگابایت حافظه از نوع GDDR3 مجهز شده است. این کارت گرافیکی علاوه بر DirectX11، قابلیت پشتیبانی از فناوری Optimus شرکت NVIDIA را نیز دارد.

در مورد امکانات اتصالی و درگاه‏‎های P2532N نیز باید بگوییم که در سمت چپ بدنه یک درایو اپتیکال با قابلیت نوشتن روی دیسک‏‎های DVD دو لایه، یک درگاه ترکیبی eSATA/USB، یک درگاه VGA و ورودی شارژر ابزار قرار گرفته است.

این لپ‌تاپ همچنین شامل فیش‏‎های هدفون و میکروفن، دو درگاه USB 3.0، کارت‌خوان با قابلیت اتصال کارت‎‏های SD، MMC، MS و MS Pro و همچنین یک درگاه HDMI، یک درگاه RJ-45، و… است. ‏

از طرف دیگر دریچه‏‎های تهویه هوا در این ابزار در بخش پشتی و در دو سمت راست و چپ قرار گرفته‏‎اند و در نتیجه هنگام بالا بودن فشار کاری و افزایش دمای ابزار مشکلی را برای کاربر به وجود نخواهند آورد.

این نوت بوک از استانداردهای ۸۰۲٫۱۱b/g/n و همچنین نسخه ۳ بلوتوث پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر به کمک درگاه RJ-45 به کار رفته در ساختار این نوت‏‎بوک این امکان برای شما فراهم می‎‏شود تا یک اتصال کابلی با سرعت گیگابیتی را به‌دست آورید.

این نوت‌بوک همچنین به وب کم ۱/۳ مگاپیکسلی و بلندگوهای حرفه‌ای که به ساب ووفر متصل می‌شوند، مجهز است.

همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز این نوت‏‌بوک از یک باتری ۶ سلولی از نوع Li-ion استفاده شده و عمر آن در حدود ۶ ساعت است.

این نوت‌بوک با قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت آواژنگ به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد