هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مانیتورهای AOC درخدمت آیفون

“ اگر آیفون دارید و نمی دانید آن را در هنگام کار کردن با کامپیوتر کجا بگذارید، بد نیست نگاهی به صفحه نمایش AOC این شرکت را امتحان کنید”.

 این شعار تبلیغاتی شرکت AOC جهت آماده شدن برای شرکت در نمایشگاه CES 2012 در شهر لاس وگاس است.

صفحه نمایش e2343Fi شرکت AOC  که به نام صفحه نمایش مخصوص دارندگان اپل معروف شده است، دارای این ویژگی منحصر به فرد است که در بخش پایه و دقیقا در زیر صفحه نمایش خود، جایگاهی ویژه برای قرارگیری انواع مدل های آیفون و آیپاد اختصاص داده است.

بدین ترتیب این امکان فراهم شده است که دارندگان این تجهیزات می توانند محتوای ویدئو و عکس های خود را مستقیما روی یک صفحه بیست و سه اینچی تماشا کنند.

بلندگوهای این صفحه نمایش جالب نیز با این جایگاه اختصاصی ادغام شده و می تواند صدای فراگیر SRS فوق العاده ای ایجاد کند که آن را به یک دستگاه چند رسانه ای شبیه ساخته است.

AOC اعلام کرده که این صفحه نمایش جدید را به همراه یک صفحه نمایش پسیو سه بعدی و یک صفحه نمایش USB دار قابل حمل، برای حضور رسمی در نمایشگاه CES 2012 آماده کرده است .

صفحه نمایش سه بعدی ۲۳ اینچ ، قاب بسیار باریکی داشته و بر پایه فناوری سه بعدی پسیو با عینک های پولارایز کار می کند .در صفحه نمایش جدید دیگر این شرکت که USB دار و قابل حمل است، کوشیده شده که با حذف کابل های اضافی، برق و سیگنال های ویدئویی تنها از طریق یک USB  دریافت شوند.

این شرکت امیدوار است با ارائه تولیدات جدید خود، افکار عمومی مشتریان، خصوصا دارندگان محصولات اپل را به خود جلب کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارینا جون پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://forums.talarank.com

سلام داداشی برنده کارت شارژ شدی خواهشا رمز رو زدی توی سایت یه خبر بده بهم میتونی هم بجاش 30/000 بازدید از سایت دریافت کنی [نیشخند]

0767129122202928مصرف کردی یا خواستی بجاش بازدید رو بگیری خواهشا خبر کن توی سایت بزن منتظرم[قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد