هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دسته بازی مخصوص آیفون، آیپد، آیپاد تاچ


وقتی برای لذت بردن از بازی تصمیمی گرفته می شود برخی از ما بیشتر فکر می کنیم که یک سخت افزار بسیار قدرتمند می تواند کمک شایانی را به لذت بیشتر ما بکند ولی در این میان عده ای هم فکر می کنند شاید یک ارتباط بهتر با بازی می تواند بازی را مهیج تر نماید . معمولا بازی کردن بر روی تبلت ها و اسمارت فون ها کمی مشکلتر از کنسول های بازی است .

اگر شما هم این عقیده را دارید که به یک رابط خوب بین شما و بازی نیاز است ، پی سی وار برایتان پیشنهاد ویژه ای دارد که مطمئنا لذت بازی را برایتان بیشتر خواهد کرد. دسته بازی شرکت ۶۰beat یک ایده خوب با کارایی بالاست. شما براحتی قادر خواهید بود تا با اتصال سیم این دسته بازی به سوکت ۳.۵ میلیمتری آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ خود ، کنترل بازی را در دست گرفته و هیجان آن را تجربه کنید . این دسته بازی کاملا با دستگاه های iOS سازگار است.

این دسته بازی دارای ۲ جوی استیک و ۱۰ دکمه فعال، D-Pad و ۳ دکمه منو می باشد که تقریبا تجربه بازی با کنسول را برایتان دارد .  نکته مثبت دیگر این دسته بازی ، عدم نیاز به باتری می باشد، چرا که انرژی مورد نیاز خود را از دستگاه (iDevice) تامین می کند.

اگر از قیمت آن سوال کنید با مراجعه به وب سایت ۶۰beat می توانید با قیمت ۴۹،۹۹ دلار آن را تهیه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد