هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت اندروئیدی برای بازی خورها با ۱۳۹٫۹۹ دلار


تا حالا به این نکته فکر کردید که PSP ها چه قدر به تبلت ها نزدیک شده اند و یا برعکس تبلت ها وارد دنیای PSP ها شده اند . بسیاری از بازی ها را تبلت های امروزی با گرافیک مناسب خودشون می تونن اجرا کنند . ولی بازی کردن با یک صفحه صاف کمی مشکله . JXD S7100 این مشکل رو حل کرده و با تلفیق تبلت و PSP ، تبلتی ارائه کرده که با صفحه نمایش ۷ اینچی به همراه دکمه های کنار تبلت ، بازی را برای ما دلچسب تر کرده اند . احتمالا وقتی بدونید که این تبلت با قیمت ۱۳۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید خوشحال تر خواهید شد .

JXD S7100 تبلتی با صفحه نمایش ۷ اینچی و رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و همان پردازنده ای که در گوشی فوق العاده Galaxy S II به کار رفته یعنی Cortex A9 دو هسته ای به همراه Mali-400 GPU قدرت خودش رو نشون خواهد داد . حافظه RAM 512 و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ارتباطات Wi-Fi و پورت خروجی HDMI از دیگر مشخصات این تبلت مخصوص بازی می باشند . سیستم عامل این تبلت اندروئید و متاسفانه نسخه ۲٫۲ می باشد. باطری این تبلت تا ۴ ساعت مرم وب و تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی دوام می آورد .


در تبلت JXD S7100 با اضافه کردن دکمه هایی به کنار تبلت بازی کردن را بسیار راحت کرده است . البته برای استفاده از این دکمه ها باید از رام ها سفارشی این تبلت استفاده کنید . ولی صفحه لمسی این تبلت این اجازه را به شما می دهد که بازی های لمسی را انجام دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد