هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اسپیکرهای پرندگان خشمگین


این هم از اسپیکرهای پرندگان خشمگین که هم اینک در دسترس قرار گرفته است . بعد از عرضه این بازی ، و محبوبیت فوق العاده آن در بین مردم ، محصولات جانبی مختلفی مانند انواع تی شرت ، جاکلیدی ، دفتر ، کیف ، هدفن و …. با طرحی از این بازی یا شخصیت های این بازی تولید و عرضه شد که به نظر میرسد با فروش خوبی هم روبرو بوده اند . برای استفاده از این اسپیکرها فقط کافیست آنها را به دستگاه متصل کرده ، صدا را تنظیم و سپس از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید . اما یک لحظه صبر کنید ، ظاهرا اسپیکرها با هم متفاوت هستند :

پرنده قرمز : سازگار با هر دستگاهی که شما بتوانید با یک فیش ۳.۵ mm به آن متصل کنید . این دستگاه میتواند انواع مختلف گوشی ، تبلت ، لپ تاپ و یا یک موزیک پلایر باشد .

پرنده مشکی : این اسپیکر فقط با دستگاههای آیفون ، آیپد و آیپاد سازگار است . بعنوان یک داک برای دستگاه شما عمل کرده و موسیقی مورد علاقه شما را پخش می کند .

خوک سبز : فقط با آیفون و آیپاد سازگاری دارد . همانند نوع قبلی بعنوان یک داک برای دستگاه شما عمل کرده ولی با این تفاوت که دستگاه مورد نظر برروی کلاه این خوک قرار میگیرد .

آیا شما هم علاقمند به استفاده از این اسپیکر ها هستید ؟ مطمئنا اگر به بازی پرندگان خشمگین علافمند باشید جواب شما مثبت است . قیمت این اسپیکر ها بین ۷۰ تا ۱۰۰ دلار می باشد که بستگی به نوع انتخاب شما دارد . شخصا پیشنهاد میکنم که بازی پرندگان خشمگین را با استفاده از این اسپیکرها بازی کنید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد