هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Asus ET2011 AUTB؛ کم حجم و کم مصرف

دستگاه‌های All In one یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای محیط‌های اداری امروزی هستند چون این دستگاه‌ها هم فضای کمی را اشغال می‌کنند و هم توان مصرفی پایینی دارند.

با این وجود شرکت‌های سازنده دستگاه All in one همیشه بدنبال ارائه محصولات جمع و جور‌تر هستند تا گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایند.

در این میان ایسوس که خود یکی از بزرگان تولید All in one در دنیاست به تازگی محصول جدیدی را به بازار ارائه کرده است که از کارایی بالا و توان مصرفی پایین‌تری نسبت به محصولات رقیب برخوردار است.

این محصول که ET2011 AUTB نام دارد دارای ضخامتی در حدود یک اینچ است که این موضوع باعث می‌شود فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال کند.

ایسوس در این محصول از APU مدل E-350 شرکت AMD استفاده کرده است. این APU مجهز به یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز است و از یک پردازنده‌گرافیکی مجتمع HD6310M بهره می‌برد.

با وجود این پردازنده‌گرافیکی کاربر می‌تواند با وجود پردازنده استاندارد خود به راحتی کار‌های روز‌مره خود را انجام داده و همچنین بدون هیچ مشکلی فیلم‌های ویدیویی با استاندارد HD را در صفحه نمایش ۲۰ اینچی این دستگاه که حداکثر از دقت ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند، مشاهده نماید.

این دستگاه دارای یک هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه و حداکثر چهار گیگابایت حافظه DDR3-1066 است که به خوبی وظیفه ذخیره موقت و دائم اطلاعات را انجام می‌دهند.

از دیگر امکانات این دستگاه جمع و جور که می‌تواند آن را به انتخابی ایده‌ال تبدیل کند پشتیبانی از فناوری Multi Touch است که شما را از استفاده از ماوس و صفحه‌کلید در بسیاری از موارد بی‌نیاز می‌کند.

به علت کارایی خوب پردازنده مرکزی و گرافیکی کارایی فناوری Multi Touch این دستگاه در سطح خوبی قرار دارد و مشکلی در پاسخگویی به درخواست‌ها دیده نمی‌شود.

در کنار تمام این موارد وجود ۶ پورت USB2، یک ورودی HDMI، یک پورت LAN گیگابیتی، اسلات‌کارت خوان حافظه، دو بلندگوی دو واتی با فناوری SonicFoucs و دوربین اینترنتی ۰٫۳ مگاپیکسلی می‌تواند تمام نیاز‌های یک کارمند امروزی را به صورت ۱۰۰ درصد بر‌اورده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد