هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گالکسی‌تب ۱۰٫۱ سامسونگ در دستان مسافران آمریکن ایرلاینز!

مشتریان شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز از این پس به صورت خصوصی در بلندای ۱۰هزار متری آسمان هم به مجموعه‌ای از فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی دسترسی خواهند داشت زیرا در پروازهای درجه یک رایانه‌ لوحی گالاکسی تب ۱۰٫۱ ساخت شرکت سامسونگ در اختیار مسافر قرار می‌گیرد.

 آمریکن ایرلاینز نخستین خط هواپیمایی داخلی است که رایانه لوحی در اختیار مسافران درجه یک قرار می‌دهد تا به پایگاه سرگرمی‌های درون‌پروازی دسترسی یابند. این رایانه‌های لوحی دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی و برای سرگرمی‌های درون‌پروازی عالی هستند.

این رایانه‌ها در پروازهای بین فرودگاه کندی نیویورک و لس‌آنجلس، کندی و سانفرانسیسکو، میامی و سانفرانسیسکو و میامی و لس‌آنجلس و در هواپیماهای۷۶۷-۲۰۰ و ۷۶۷-۳۰۰عرضه می‌شود.

پروازهای بین اروپا و آمریکای جنوبی با هواپیمای۷۶۷-۳۰۰ و بین لس‌آنجلس و بوستون با هواپیمای ۷۵۷نیز مشمول این خدمات می‌شود.

در نخستین مرحله این طرح، مسافر می‌تواند از بین بیش از ۷۰ فیلم سینمایی و از جمله ۳۰ فیلم جدید فیلم مورد علاقه‌اش را انتخاب کند و انواع برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های صوتی در اختیار وی خواهد بود . سعی شده است که تمامی سلایق مسافران پوشش داده شود.

صفحه لمسی این رایانه‌ها نیز تعامل کاربرپسند با رایانه را میسر می‌کند و کاربر به راحتی می‌تواند به سراغ برنامه‌های مورد نظرش برود.

قرار است از سه ماهه‌ نخست سال ۲۰۱۲ امکانات دیگری هم به این رایانه‌های لوحی افزوده شود که قابلیت وای‌فای، کتاب‌های الکترونیکی مختص کتاب‌خوان‌های الکترونیکی از جمله‌ آنها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد