هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

توافق اینتل و ال جی در تکنولوژی پخش تصاویر بی سیم

تکنولوژی WiDi شرکت اینتل اینترفیسی است که می تواند تصاویر موجود در نوت‌بوک یا هر وسیله قابل حمل دیگری را بدون استفاده از سیم یا رابط با کیفیت بسیار عالی به تلویزیون های صفحه بزرگ، پروژکتورها یا مانیتورها منتقل کند.

 این تکنولوژی نه تنها قادر است محتوای ذخیره شده را به اشتراک بگذارد بلکه می تواند آن را بر روی تلویزیون ها ، پروژکتورها و مانیتورهای سه بعدی منتقل کرده و هر طیفی از محتوای آنلاین نظیر ویدئوهای موجود در یوتیوب و یا تصاویر تلویزیونی موجود در وب سایت های مختلف که از طریق نوت بوک ها و یا سایر تجهیزات قابل حمل، در دسترس هستند را به نمایش بگذارد.

تکنولوژی اینتل همچون اینترفیس های استاندارد با سیم مثلHDMI و USB ، برای انتقال محتوا بین وسایل قابل حمل و مثلا یک تلویزیون هوشمند سه بعدی، نیازی به اینترنت بی سیم یا WiFi ندارد بلکه می تواند ارتباط مستقیمی بین تراشه WiFi این تجهیزات با نمایشگرهای سه بعدی ایجاد کند .

مزیت دیگر تکنولوژی WiDi این است که به اشتراک گذاری محتوا توسط آن مانع از انجام سایر فعالیت‌‌های کاربر نمی شود بدین صورت که او می تواند همزمان با انتقال محتوا به تلویزیون هوشمند، مانیتور و یا پروژکتور، سایر کارهای خود را بر روی نوت بوک یا کامپیوتر انجام بدهد .

محصولات مجهز شده به تکنولوژی WiDi شرکت ال جی که از سال آینده به بازار عرضه خواهند شد، ماه آینده در نمایشگاه  CES در شهر لاس وگاس به نمایش گذاشته می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد