هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بازی ۳ بعدی Assassin’s Creed محصول همکاری LG وUbisoft

شرکت ubisoft  ناشر پیشرو در زمینه بازی های کامپیوتری برای جذب مصرف کننده بیشتر همکاری خود را با شرکت LG آغاز کرده است.در این طرح همکاری این دو شرکت ،شما به ازائ خرید هر مانیتور ۳ بعدی با مدل D2342P شرکت ال جی  یک نسخه بازی کامپیوتری ۳ بعدی Assassin’s Creed Brotherhood   را به صورت رایگان دریافت میکنید !

 این طرح که بازتابی از تلاش و تعهد و مشارکت قوی بین شرکت های ال جی و یوبی سافت برای ساخت و تولید بازی های سه بعدی و مدرن است  از اول نوامبر تا هفتم دسامبر در انگلستان و ایرلند اجرا میشود.

شرکت ال جی در زمینه تولید محصولات تصویری ۳ بعدی پیشرو است که تجربه های عالی نیز در زمینه طراحی و ساختن صفحه نمایش ها ۳D با کیفیت بی نظیر را به همراه دارد. تجربه بازی سه بعدی Assassin’s Creed Brotherhood را از دست ندهید !

پس از آزمایشات گسترده بازی Assassin’s Creed Brotherhood  در مانیتور های جدید شرکت ال جی ، یوبی سافت آنقدر تحت تاثیر نتیجه کار قرار گرفت که شروع به همکاری گسترده  با شرکت ال جی در ساخت بازی های مدرن ۳ بعدی کرد.

مدیر تجاری شرکت یوبی سافت می گوید :”ما از همکاری با شرکت ال جی که پیشنهاد ساخت بازی Assassin’s Creed  به صورت سه بعدی را داد بسیار خوشحالیم ، هم اکنون قدم بزرگی برای لذت بیشتر در بازی های کامپیوتری برای علاقه مندان  برداشته شده است ، هیجان این بازی  به همراه گرافیک بی نظیرش همه اش برای ما افتخار است. با فناوری پیشگام سه بعدی مانیتورهای ال جی راه حل عالی برای کسانی که میخواهند بازی را به زندگی خود نزدیکترکنند  بوجود آورده ایم.”

نایجل رابرتز ، مدیر ارشد فروش  شرکت ال جی افزود : “محدوده قیمت مانیتورهای ۳D ما ، برای تجربه بازی هایی مانند Assassin’s Creed Brotherhood  که به نوبه خود نمایانگری از پتانسیل کامل ما در تکنولوژی های جدید سه بعدی است  بسیار مناسب است.  با فناوری FPR  ، یک مانیتور با صفحه نمایش روشن تر با تصاویر شفاف تر و بدون چشمک زنی سه بعدی که تجربه تصاویر۳D   را با کیفیت بسیار  بهتر و در یک قیمت مناسب به کاربران عرضه میکنیم.ما از همکاری نزدیک با شرکت Ubisoft شگفت زده ایم وبا نگاه رو به جلو برای نشان دادن تعهد بیشتر خود به مصرف کنندگان برای ایجاد تجربه های جدید و بی نظیر از بازی تلاش میکنیم. “

این طرح در سایت های Currys, PC World, Amazon  و دیگر سایت های فروش اینترنتی در دسترس خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد