هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ایسر الترابوک ۱۵ اینچی و ارزان قیمت عرضه میکند

ایسر یکی از اولین شرکت هایی بود که الترابوک تولید و عرضه کرد و به نوعی پاسخ اینتل به اپل و مک بوک ایر  این شرکت نیز بود . ظاهرا ایسر به اندازه کافی در بخش تولید و عرضه الترابوک های ۱۱ و ۱۳ اینچی موفق بوده است که حالا تصمیم به عرضه الترابوک ۱۵ اینچی دارد .

به نظر میرسد ایسر برای تولید الترابوک های ۱۵ اینچی جدید خود با تولید کنندای به اسم Pegatron به توافق رسیده است و آن را به Wistron که کوچک ترین الترابوک ایسر را تولید کرده ، ترجیح داده شده است. هنوز تاریخ دقیقی از اینکه زمان عرضه این محصول چه زمانی خواهد بود مشخص نیست .

 خبر خوب در مورد این الترابوک این است که بر اساس شایعاتی که به گوش میرسد ایسر تصمیم دارد این الترا بوک ۱۵ اینچی را با قیمتی در حدود ۶۹۹ دلار وارد بازار کند . رییس شرکت ایسر آقای J. T. Wang قبلا نیز اعلام کرده بود که شرکت های مختلف باید سعی کنند قیمت الترابوک ها را در حدود ۷۰۰ دلار نگه دارند تا بتواند با کمک یکدیگر توان رقابت با اپل و مک بوک ایر ( MacBook Air ) را داشته باشند .

اگر تمام این اخبار و شایعات حقیقت داشته باشد و ایسر موفق شود الترابوک ۱۵ اینچی خود را با حدود قیمت ۷۰۰ دلاری که اعلام کرده است وارد بازار کند این قیمت باعث خواهد شد یک شکاف و حرکت رو به جلو بین ایسر و سایر کمپانی هایی که در این زمینه فعال هستند اتفاق بیافتند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد