هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Theme ویندوز ۸ برای آندروئید!

در صورتی که گوشی شما آندروئیدی بوده و علاقه مند به تغییر تم یا تصویر پس زمینه آن هستید ، تم Windows 7 که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های رایگان مارکت آندروئید نیز است، پیشنهاد می شود.

صرف نظر از اینکه از چه نسخه ای از آندروئید در گوشی خود استفاده می کنید ،این سیستم عامل محبوب جوابگوی نیاز های شما خواهد بود و با ورود نسخه چهارم آن ، به صورت زیبایی استفاده از برخی اپلیکیشن ها را نیز مرتفع کرده است اما برخی مواقع برای خروج از یکنواختی ،استفاده از تم های مختلف زیبایی کار با گوشی آندروئیدی را دو چندان می کند.

تم ویندوز سون به دلیل زیبایی چشم نوازش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود .این تم با داشتن تصویر پشت زمینه زیبا ،اولین زیبایی خود را به رخ می کشد.

Home screen شامل پنج دکمه اصلی است که دکمه home آن مشابه دکمه Start در ویندوز سون است.

با انتخاب همین دکمه وارد صفحات اپلیکیشن های نصب شده می شویم.صفحه اپ ها شامل سه بخش ،همه اپ ها ، اپ هایی که اخیرا استفاده شده اند و اپ های در حال اجراست.

در صورتی که بخواهیم هر یک از اپ ها را به عنوان یک Widget به Home screen که شامل شش صفحه می باشد، اضافه کنیم ابتدا اپ مورد نظر را انتخاب،سپس در حالی که آن را نگه داشته ایم به قسمت زیرین اپ ها که دکمه Home screen درآن قرار دارد می کشیم که در این حالت ،تمام شش صفحه موجود در Home screen نمایش داده می شود و با انتخاب صفحه مورد نظر و رها کردن اپ انتخابی ، به آن صفحه اضافه می شود.

نحوه چیدمان ویجت ها در شش صفحه Home screen سلیقه ای است.امکان انجام تنظیمات مختلف مانند تغییر تصویر پشت زمینه ، تغییر آیکن ویجت ها حتی با تصاویر شخصی خود ، تغییر نام ویجت ها ، تنظیمات مربوط به تم مورد استفاده نیز وجود دارد که درصورت استفاده از این تم می توانید کلیه این تنظیمات را از طریق انتخاب دکمه Setting گوشی خود که در تمام گوشی های آندروئیدی وجود داشته و به صورت لمسی نیز است انجام دهید.

البته برای استفاده از تم ویندوز سون باید Go Launcher را قبل از نصب تم ویندوز سون نصب کرده باشید.

برای استفاده از این تم با راه اندازی Go Launcher از طریق انتخاب دکمه Setting گوشی در Home screen وارد تنظیمات آن شده و از طریق انتخاب My Themes ، تم اضافه شده Windows7 را که پس از نصب به لیست تم ها اضافه شده است را انتخاب و آن را اجرا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد