هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گوشی گلکسی نکسوس گوگل هک شد!

هکرها با دستکاری گوشی گالکسی نکسوس گوگل که از سوی اپراتور وریزون عرضه شده کاری کردند که این گوشی از خدمات Google Wallet پشتیبانی کند.

 هکرها دستورالعمل لازم برای نصب Google Wallet بر روی این گوشی را هم منتشر کرده اند تا همه کاربران بدون مشکل و دردسر قادر به این کار باشند.

سرویس مالی Google Wallet در ماه سپتامبر راه اندازی شده بود و گوگل به افرادی که گوشی Nexus S 4G را از طریق اپراتور اسپرینت خریداری کرده بودند اجازه داده بود تا از این خدمات استفاده کنند، اما مشترکان اپراتور وریزون چنین امکانی نداشتند.

وریزون هفته گذشته اعلام کرده بود در حال مذاکره با گوگل است تا این خدمات را به مشترکانش ارائه دهد، اما هکرها منتظر به نتیجه رسیدن مذارکات دو طرف نماندند و خود دست به کار شده و با هک کردن این گوشی قابلیت یاد شده را به آن اضافه کردند.

پیش از این اعلام شده بود به احتمال زیاد خدمات یاد شده از سال ۲۰۱۲ میلادی به مشترکان خدمات اپراتور وریزون ارائه خواهد شد.

گوگل می گوید در حال بررسی نحوه این هک شدن است تا از تداوم آن جلوگیری کند. این شرکت همچنین هشدار داده که افرادی که از این طریق از خدمات کیف پول الکترونیک گوگل استفاده کنند را شناسایی و مورد تعقیب قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد