هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

۳۵ Home؛ یک رادیو تحت وب آندرویدی خانگی

شرکت Archos که یکی از تولیدکنندگان محصولات دیجیتال شخصی است، به تازگی یک رادیو تحت وب جدید را با نام ۳۵ Home به بازار معرفی کرده است.

 این رادیوی تحت وب مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید بوده و محصول مناسبی برای گوش دادن به برنامه‌های رادیوی و موسیقی در هر نقطه از خانه است.

این دستگاه مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی Wi-Fi بوده و با طراحی کامپکت از صدای با کیفیت و ساعت زنگ‌دار هم بهره می‌برد.

این دستگاه مبتنی بر پلت‌فرم Froyo آندروید بوده و از پردازنده یک گیگاهرتزی Omap 3630 و کارت گرافیک OpenGL ES 2.0 بهره می‌برد.

حافظه آنبورد این دستگاه ۴ گیگابایت بوده و امکان ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را با استفاده از کارت‌های حافظه microSD دارد.

این محصول از یک نمایشگر LCD تمام لمسی به اندازه ۵/۳ اینچی بهره می‌برد که امکان دسترسی راحت به برنامه‌های کاربردی و امکانات دیگر این دستگاه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با استفاده از این دستگاه کاربران می‌توانند به بیش از ۵۰ هزار ایستگاه رادیوی تحت وب دسترسی داشته باشند.

البته برای این کار بهتر است کاربران برنامه کاربردی TuneIn Radio Pro را از قبل روی این دستگاه نصب کنند.

علاوه بر اینها، این دستگاه امکان پخش و اجرای فایل‌هایی موسیقی با فرمت‌های Mp3، WAV، OGG و FLAC و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های MPEG-4 و AVI را دارد.

عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG و BMP هم در این دستگاه نمایش داده می‌شوند. دستگاه ۳۵ Home مجهز به یک وب‌کم VGA بوده و دارای یک میکروفن برای ضبط صدا هم هست.

این وب‌کم می‌تواند برای گرفتن عکس و ضبط فیلم هم مورد استفاده قرار بگیرد. این رادیوی تحت وب خانگی امکان سازگاری با سیستم‌عامل‌های Mac OS 10.4 و نسخه‌های بالاتر آن و البته ویندوزهای ۲۰۰۰، XP، Vista و ۷ را دارد و از پورت استاندارد ۵/۳ میلیمتری هدفون، microUSB و USB 2.0 هم بهره می‌برد.

شرکت Archos اعلام کرده است که این محصول جدیدش به تازگی با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد