هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

شارپ برنده جایزه طراحی و مهندسی سال ۲۰۱۲ شد

شارپ اعلام کرد که تلویزیون LED هشتاد اینچی AQUOS این شرکت برنده جایزه خلاقیت CES 2012 در بخش طراحی و مهندسی شده است.

این تلویزیون هوشمند با برخورداری از سیستم تمام LED یا Full Array، کنتراست ۶,۰۰۰,۰۰۰:۱ و پشتیبانی از استاندارد Full HD توانسته است هر دو ویژگی رنگ و شفافیت را در صفحه‌نمایش خود ارتقاء داده و ضمن قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم، قابلیت نصب و ارائه نرم‌افزارهای ویدئویی مختلف را نیز دارا باشد.

مدیران این شرکت معتقدند که شارپ با ارائه مدل LC-80LE632U تعریف جدیدی از مفهوم “تلویزیون‌های صفحه بزرگ” را ارائه داده است.

این تلویزیون که تاکنون بزرگترین تلویزیون LED تولید شده در جهان است، بالاترین سطح بهینه‌سازی انرژی در هر اینچ مربع را در میان کلیه تلویزیون‌های حال حاضر دارد.

جایزه معتبر CES Innovations 2012 از سال ۱۹۷۶ با حمایت مالی شرکت CEA به محصولاتی اعطا می‌گردد که بالاترین رای را از سوی هیئت داوران برجسته‌ای متشکل از طراحان صنعتی، مهندسان و خبرنگاران مستقل دریافت کرده باشند.

کیفیت مهندسی براساس مشخصات فنی و مواد مورد استفاده در ساخت، زیبایی و کیفیت طراحی محصول، عملکرد و ارزش کاربری و نهایتا برخورداری از ویژگی‌های خاص و نوین از جمله ضوابط مورد توجه در اهدا این جوایز است.

کلیه محصولات راه یافته به مرحله نهایی داوری به همراه برندگان جوایز در نمایشگاه CES 2012 که از دهم تا سیزدهم  ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد