هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه نرم افزارهای امنیتی G Data از سوی آواژنگ سیستم

شرکت آواژنگ سیستم، توزیع کننده انحصاری محصولات G Data در ایران، از توزیع نسخه نهایی محصولات امنیتی این شرکت آلمانی هم زمان با انتشار جهانی آن خبر داد.

 شرکت G Data ویرایش ۲۰۱۲ از محصولات خانگی خود را با ویژگی های جدید و منحصر به فرد و همچنین بهبود ویژگی های قبلی روانه بازار ساخته است.

این شرکت در محصولات خود علاوه بر استفاده از دو موتور ویروس یاب برای حفاظت بیشتر از کاربرانش از فن آوری های پردازش ابری ( Cloud Computing ) و رفتار شناسی نیز پشتیبانی می کند.

محصولات این شرکت در اکثر آزمایش های مقایسه ای توانسته با شناسایی درصد بسیار زیادی از تهدیدات و ویروس ها، رتبه های اول و یا دوم را به خود اختصاص دهد. به طور مثال در آخرین گزارش وب سایت AV-comparative.org   ) ماه اکتبر ) ویرایش ۲۰۱۲ محصولات این شرکت رتبه اول نرخ شناسایی تهدیدات را بدست آورده و همچنین در ماه آگوست موفق به دریافت گواهینامه Advance+++ شده اند.

این محصولات برای حفاظت بیشتر در کنار کارایی بالا، از فن آوری های Fingerprinting و Cloud Computing نیز بهره می برندد و از آن ها پشتیبانی می کنند.

در فن آوری Fingerprinting مشخصات فایل های اسکن شده ذخیره می شوند و فایل های سالم و تغییر نکرده، بیهوده اسکن نمی شوند.

به این ترتیب سرعت اسکن های بعدی به طور چشم گیری بالا می رود.  در فن آوری Cloud Security نیز صفحات وب و لینک ها قبل از دسترس کاربر به آن ها مورد بررسی و اسکن قرار می گیرند.

این روش یکی از بهرین راه حل ها برای شناسایی محتوای مخرب از روی نوع رفتار و قبل از ثبت Signature ویروس می باشد. عرضه این محصولات همراه با عرضه نرم افزار های امنیتی موبایل و شبکه شرکت G Data از سوی شرکت آواژنگ سیستم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد