هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

نگاهی سریع به آمار دنیای موبایل در سال ۲۰۱۱


در سال ۲۰۱۱، دنیای موبایل با سرعت بسیاری در شاخه های مختلف رشد کرده است. ابداعات جدید و اتفاقاتی که بر سر موبایل ها، تلفن های هوشمند، شبکه های بیسیم و... آمده، تاثیرات زیادی بر روی خود آنها و ما گذاشته است. در ویدئویی که توسط سایت Mobile Future منتشر شده، این تغییرات به خوبی بیان شده اند. بیایید نگاهی بیاندازیم به آماری جالب از دنیای موبایل در سال ۲۰۱۱.


جمعاً ۸٫۸ تریلیون پیامک در سال ۲۰۱۱ ارسال شده، تقریباً هشت برابر بیشتر از پیامک های سال گذشته. جالب تر اینکه یک دختر نوجوان ۱۴ ساله از مینه‌سوتا یکی از عاملان اصلی این جریان بوده است. ایشان به طور متوسط روزی ۱۰۹۵ پیامک ارسال کرده است!


در سال ۲۰۱۰، مجموعاً ۵ میلیارد اپلیکیشن توسط کاربران دستگاه های مختلف دانلود و مورد استفاده قرار گرفته و این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ هر ماه یک میلیارد دانلود انجام شده که افزایش کاربران و ابزارهای موبایل را به خوبی نشان میدهد.


ضریب نفوذ تلفن های هوشمند بر روی شبکه های اجتماعی نیز تاثیری فزاینده و رو به رشد داشته است. تعداد کاربرانی که از طریق اپلیکیشن های موبایلی فیس بوک به این شبکه اجتماعی مراجعه کرده اند، تنها در شش ماهه نخست ۲۰۱۱ معادل ۱۶۶ درصد رشد داشته است. همچنین، امسال کاربران Foursquare، مرز یک میلیارد Checkin را رد کردند و کاربران توئیتر روزانه ۱۰۳ میلیون توئیت را از طریق شبکه های بیسیم و توسط تلفن هایشان، روانه توئیتر کردند.


در طول چهار سال گذشته، موبایل ها، در آمریکا، افزایش ۱۸۰۰ درصدی ترافیک در شبکه های بیسیم را سبب شده اند که میلیون ها شغل جدید را برای آمریکایی ها به وجود آورده است.


برای مشاهده ویدئو می توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین جزئیات بیشتر را می توانید در این فایل بیابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد