هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

کیبورد بی سیم جدید شرکت Verbatim سبک و باریک

شرکت Verbatim که یکی از تولید کنندگان فعال بازار لوازم و تجهیزات جانبی است، به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک کیبورد قابل جمل بی‌سیم است که امکانات متنوعی را به کاربرانش می‌دهد.

ساختار سبک و قابل حمل این کیبورد حمل و جابه جایی آن را راحت‌تر کرده است. این کیبورد با هدف کاربران حرفه‌ای و طرفداران پر و پا قرص تکنولوژی طراحی شده است و به راحتی با دستگاه‌های دیجیتال شخصی مانند iPad، iPad2، iPhone و تبلت‌های مختلف دیگر از طریق امکان ارتباطی بلوتوث همراه و سازگار می‌شود.

این کیبورد کوچک و قابل حمل در دو رنگ متنوع سفید و مشکی طراحی و تولید شده است و از کلیدهای میانبر هوشمند بهره می‌برد. این کیبورد دارای کلیدهایی نرم با سرعت عکس‌العمل بالا بوده و اندازه کلیدهای آن برای کار کاربران مختلف مناسب است.

بدنه باریک و سبک این کیبورد ضخامتی به اندازه یک مداد دارد. این کیبورد با سیستم‌عامل‌های iOS 4 و آندروید ۰/۳ و بالاتر سازگاری دارد و با اغلب تبلت‌های پرطرفدار و پرفروش هماهنگ می‌شود.

شرکت Verbatim اعلام کرده است که این کیبورد کوچک و قابل حملش را به تازگی و با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد