هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دو تبلت جدید موتورولا به صورت آنلاین پیش فروش شدند

دو تبلت جدید آندرویدی موتورولا که فروش آن در انحصار اپراتور وریزون وایرلس است، به‌صورت آنلاین فروخته شدند.

تبلت Droid Xyboard 8.2 دارای یک نمایشگر ۸٫۲ اینچی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به قیمت ۴۳۰ دلار و با حافظه ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۵۳۰ دلار فروخته می‌شود. تبلت Droid Xyboard 10.1 با صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی نیز با داشتن سه انتخاب حافظه با سه قیمت متفاوت به فروش می‌رود.

Xyboard با حافظه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۰ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۶۳۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۳۰ دلار با یک قرارداد شبکه ۴G دو ساله وریزون به فروش می‌روند. این تبلت‌ها دارای نمایشگری با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته‌یی ۱٫۲ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت عقب با یک فلاش ال ای دی، دوربین قسمت جلو برای چت ویدیویی و پورت‌های USB و HDMI هستند.

طبق اعلام وریزون، Droid Xyboardها به صورت آنلاین به فروش رفته‌اند اما روز دوشنبه در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. هر دوی این تبلت‌ها دارای سیستم عامل آندروید گوگل هستند، گرچه ارتقای آن به سیستم عامل آیس کریم سندویچ بعدها اتفاق می‌افتد.دو تبلت جدید آندرویدی موتورولا که فروش آن در انحصار اپراتور وریزون وایرلس است، به‌صورت آنلاین فروخته شدند.

 تبلت Droid Xyboard 8.2 دارای یک نمایشگر ۸٫۲ اینچی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به قیمت ۴۳۰ دلار و با حافظه ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۵۳۰ دلار فروخته می‌شود. تبلت Droid Xyboard 10.1 با صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی نیز با داشتن سه انتخاب حافظه با سه قیمت متفاوت به فروش می‌رود. Xyboard با حافظه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۰ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۶۳۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۳۰ دلار با یک قرارداد شبکه ۴G دو ساله وریزون به فروش می‌روند.

این تبلت‌ها دارای نمایشگری با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته‌یی ۱٫۲ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت عقب با یک فلاش ال ای دی، دوربین قسمت جلو برای چت ویدیویی و پورت‌های USB و HDMI هستند. 

طبق اعلام وریزون، Droid Xyboardها به صورت آنلاین به فروش رفته‌اند اما روز دوشنبه در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. هر دوی این تبلت‌ها دارای سیستم عامل آندروید گوگل هستند، گرچه ارتقای آن به سیستم عامل آیس کریم سندویچ بعدها اتفاق می‌افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد