هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

همکاری ال جی و یوبی سافت برای تولید بازی‌های سه بعدی

شرکت ال جی که پیشرو در تولید تکنولوژی های سه بعدی است با شرکت یوبی سافت دست به همکاری مشترک زده است.

، بدین ترتیب که به ازای خرید هر مانیتور سه بعدی ۲۳ اینچ LG D2342P یک نسخه از The Assassin’s Creed Brotherhood بصورت رایگان به مشتریان عرضه می شود.

در این برنامه هر دو شرکت تلاش می کنند ضمن ارائه آخرین محصولات خود، تجربه هیجان انگیزی از بازی های سه بعدی را دراختیار مخاطبان قرار دهند.

پس از طی آزمایشات گسترده این بازی در مانیتورهای سه بعدی ال جی، شرکت یوبی سافت به حدی تحت تاثیر نتایج مطلوب آن قرار گرفت که تصمیم گرفت این بازی را در یک برنامه همزمان، با مانیتورهای شرکت ال جی به فروش برساند تا علاقمندان بازی های کامپیوتری لذت بی نظیر سه بعدی این بازی را تجربه کنند.

کریس مارکوس مدیر تجاری شرکت یوبی سافت معتقد است:” ما از همکاری با ال جی جهت ارائه بازی Assassin’s Creed Brotherhood به مشتریان خوشحال هستیم چون بدین طریق مشتریان می‌توانند از گرافیک بصری خیره کننده همراه با عظمت کامل در یک بازی اکشن لذت ببرند”.

وی همچنین معتقد است مانیتورهای ال جی با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی سه بعدی می توانند تجربه یک بازی جذاب را برای زندگی واقعی مشتریان خود به ارمغان بیاورند .

نایجل رابرتز مدیر فروش ارشد LG IT Solutions نیز معتقد است :”حوزه مانیتورهای سه بعدی ما کاملا برای بازی های کامپیوتری مثل Assassin’s Creed Brotherhood که به نوبه خود پتانسیل کاملی از ارائه تکنولوژی سه بعدی خلاقانه را دارند، مناسب است.

این مانیتورها با استفاده از تکنولوژیFilm Patterned Retarder (FPR) ، تصاویر سه بعدی شفاف تر، روشن تر و Flicker-Free ( بدون چشمک زدن ) را ارائه می دهند که به کاربر تجربه لذت بخشی از فضای سه بعدی را با قیمت مناسب می دهد” .

وی می افزاید: ما خوشحالیم که در این همکاری نزدیک با شرکت یوبی سافت کار کرده و تعهدمان به مشتریان را در ارائه تجربه بازی های کامپیوتری نشان می دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد