هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

خداحافظی احتمالی آمریکایی‌ها با تلفن‌های اچ تی سی

چند ماه پیش موسسه ITC اطلاع داد که شرکت اچ تی سی، چند پتنت اپل را رعایت نکرده و این موضوع ممکن است باعث ممنوعیت فروش محصولات اچ تی سی در بازار آمریکا شود. رای نهایی این دادگاه در مورد اچ تی سی روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

 اچ تی سی هم اکنون سومین تولید کننده اسمارتفون در آمریکا محسوب می‌شود. این شرکت از دو سال پیش که کار روی تلفن‌های آندرویدی را شروع کرد، رشد بسیار خوبی داشته و توانسته بسیاری از شرکت‌های رقیب را پشت سر بگذارد. متأسفانه این شرکت در یک تحقیق روی تلفن‌های آندرویدی از سوی ITC، مقصر به زیر پا گذاشتن دو حق اختراع اپل شناخته شده است.

البته موسسه ITC بعداً در رای دوم خود اچ تی سی را در این مورد بی‌گناه شناخت، اما هنوز رای پایانی دادگاه داده نشده است. اگر اچ تی سی نتواند در این دادگاه پیروز شود، محصولات این شرکت در آمریکا ممنوع خواهد شد و این موضوع ضربه بزرگی به این شرکت و سیستم عامل آندروید می‌زند. به هر حال شرکت‌های فعال در این حوضه مانند اچ تی سی، سامسونگ، ال‌جی و …. باید فکری به حال حملات پی در پی اپل کنند در غیر این صورت اتفاقی که برای سامسونگ چند ماه پیش افتاد، دوباره برای آن‌ها نیز تکرار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد