هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

موزیک پلیر ۸ گیگابایتی آرکوس ؛ سبک و با صفحه نمایش کاملا لمسی

مدل ۳Cam Vision پخش‌کننده موسیقی پرفروش ARCHOS با ظرفیت هشت گیگابایت در بازار داخلی است.

 این دستگاه پخش موسیقی که به دلیل وزن اندکش معروف و پرفروش است، وزنی در حدود ۶۵ گرم دارد.

این پخش‌کننده مجهز به نمایشگر ۳ اینچی کاملا لمسی از نوع Resistive با رزولوشن ۲۴۰×۴۰۰ پیکسل است. همچنین این پخش کننده موسیقی به جک فیش ۳/۵ میلیمتری، سوئیچ Lock و پورت Mini USB مجهز است و قابلیت ضبط صدا را نیز دارد.

این MP4 PLAYER شناخته شده توانایی پشتیبانی از فرمت‌های MP3، FLAC و WMAرا دارد و دارای Equalizer برای تنظیم صداها نیز هست. در این پخش‌کننده موسیقی ۸ گیگابایتی می‌توان حدود ۴۰۰۰ آهنگ ذخیره کرد.

این دستگاه همچنین از فرمت‌های بسیار خوبی از فایل‌های ویدئویی مانند AVI، WMV، FLV و MPEG4 پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین جدید نصب شده روی این دستگاه؛ آن را فراتر از یک پخش کننده‌ موسیقی ساده کرده است.

این دوربین توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل را دارد.این دستگاه که ابعاد آن ۹×۵۲×۹۷ میلی‌متر است با یک بار شارژ توانایی پخش ۱۴ ساعت موسیقی را دارد.

به طور کلی ابعاد کوچک، وزن کم و قیمت مناسب این پخش‌کننده موسیقی، تجهیز به نمایشگر ۳ اینچی تمام لمسی، کیفیت بسیار مطلوب پخش موسیقی و ویدئو، پشتیبانی از فرمت‌های ویدئویی AVI، WMV، FLV، MPEG4، تجهیز به هشت گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد بسیار خوب نمایشگر در زیر نور آفتاب و… از نکات مثبت این MP4 PLAYER است.

عدم پشتیبانی از فرمت‌های متنوع فایل‌های موسیقی را نیز می‌توان یکی از نقاط ضعف این پخش کننده موسیقی دانست. ضمن اینکه واسط کاربری لمسی گاهی اوقات چنگی به دل نمی‌زند و شارژدهی باتری هم عالی نیست، دوربین این دستگاه هم کیفیت بالایی ندارد.

با تمام این اوصاف پخش‌کننده موسیقی هشت گیگابایتی آرکوس با قیمتی حدود ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت بانیان الکترونیک به بازار داخلی عرضه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد