هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گوشی های نسل سوم در ایرانی هیچ کاربردی ندارند!

مدیربخش فناوری سامسونگ در ایران معتقد است که از سال گذشته تا کنون بیشتر گوشی های عرضه شده توسط این برند پشتیابی از نسل سوم شبکه تلفن همراه را نیز دارا هستند، اما متاسفانه این گوشی ها در ایران کاربرد چندانی برای کاربر نداشته است .

شهاب سلطانی زده اظهار داشت: هم اکنون حدود ۵۰ درصد از گوشی های عرضه شده در بازار نسل سومی هستنداما متاسفانه تا کنون امکانات این گوشی ها به دلیل عدم وجود سیمکارت های این اپراتور بلااستفاده قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از ویژگی بارزگوشی های نسل سومی استفاده از سیمکارت های نسل سوم است که کاربران می توانند در هر مکان و زمانی از اینترنت برخودار باشد.

وی تصریح کرد: با ارائه اینترنت پرسرعت توسط اپراتور و بهره گیری کاربران از گوشی های نسل سومی، شاهد تحولی عظیم و گسترده خواهیم بود چرا که در آن صورت می توانیم بی نیاز از اینترنت و یا ای دی اس های خانگی باشیم.

وی با شاراه به سرویس های ارائه شده توسط اپراتور سوم”رایتل” گفت: اعتماد به این نوع سیمکارت ها نیاز به گذشت زمان دارد چرا که باید دید این اپراتورها چه سرویس هایی را به کاربران این کالای ارتباطی ارائه می دهد.

مدیربخش فناوری سامسونگ در ایران ادامه داد و گفت: در حال حاضر بیشتر گوشی های معتبر جهانی در بازار نسل سومی هستند،اما متاسفانه به دلیل تاخیر ورود سیمکارت های این نسل در کشور امکانات این گوشی ها مورد استفاده کاربران قرار نگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد