هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی مادربورد جدید فاکسکان با نام Quantumian 1

فاکسکان از جدیدترین مادربورد سری کوانتوم فورس که به عنوان سری مادربوردهای high-end شناخته می‌شود، عضو جدید این خانواده را با نام Quantumian 1 معرفی و عرضه کرد.

مادربورد «کوانتومین یک» با جدیدترین تراشه اینتل X79 به عنوان قوی‌ترین تراشه تولید شده توسط اینتل، برای سیستم‌های رایانه‌ای پرقدرت امروز کاربرد خواهد داشت.

 این مادربورد که بر پایه سوکت ۲۰۱۱ است با پردازنده‌های سری Sandy Bridge-E اینتل با فن‌آوری به‌روز اینتلTurbo Boost Technology همراه است.

همچنین مدار VRM حرفه‌ای به کار رفته در این مادربورد دارای ۱۴ فاز Hybrid PWM می‌باشد که ۱۲ عدد آن برای تغذیه پردازنده و ۲ فاز دیگر برای VSA مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این طراحی ویژه پایداری ۱۰۰ درصد سیستم را در پرفشارترین شرایط پردازشی تامین کرده و سیستم فوق‌العاده قدرتمندی را حتی در اورکلاکینگ برای کاربر فراهم می‌آورد.

در بخشی از مادربورد سنسورهای اندازه‌گیری ویژه ای به صورت نقاطی روی برد قرار گرفته تا کاربران با مولتی‌متر به صورت دستی بتوانند از تغییرات لحظه‌ای ولتاژ قسمت‌های مختلف سیستم آگاهی یابند.

طراحی این مادربورد مانند بقیه مادربوردهای سری کوانتوم فورس به رنگ قرمز و سیاه است.

بهره‌گیری از سیستم حافظه ۴ کاناله Quad channel DDR3 2400، وجود چهار شکاف PCIe 3.0 x16 و پشتیبانی از فن‌آوری‌های کارت‌های گرافیک NVIDIA SLI و AMD CrossFire X، درگاه‌های USB 3.0و SATA 3.0، eSATA، شبکه دوتایی gigabit LAN، و بایوس دو قلو از سری بایوس‌های کوانتوم فورس بخشی از ویژگی‌های ممتاز این مادربورد است.

مادربوردهای فاکسکان توسط شرکت دریا کامپیوتر در بازار ایران گارانتی و عرضه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد