هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

طرح خلاقانه تبدیل iPad به کامپیوتر شخصی

افراد گیک و متعصب  گجت های منسوخ شده و قدیمی را هم هرگز فراموش نخواهند کرد و نسبت به آن‌ها یک حس نوستالژی دارند بطوری که به هر روش ممکن سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن حداقل برای خود دارند مخصوصاً اگر این افراد متعصب و گیک از دوست داران و طرفداران پرو پا قرص اپل و محصولات منحصر به فرد آن باشند و هم اکنون یک آی پد در دستان خود داشته باشند که همراه همیشگی آن‌ها در کوران زندگی باشد.

 اگر به عقب برگردیم و تاریخچه اپل را از سر بگذرانیم به محصول Apple I خواهیم رسید.این کامپیوتر اولین محصول کمپانی تازه تاسیس اپل توسط جابز و ووزنیاک است که در سال ۱۹۷۶ متولد شد.قدم نخست در راه افتخاری بزرگ که در همان سال هم جزو برترین‌های نسل خود بود.

اگر یک اپلی متعصب هستید که دوست دارید نقش اپلI را در آی پد خود ببینید iStation برای کمک به شما آماده است. iStation در واقع یک Duck چوبی با شباهت ظاهری به اپل ۱ است که می‌تواند ipad شما را به سال ۱۹۷۶ ببرد.

این داک مجهز به صفحه کلید با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث،محلی برای قرارگیری آی پد و اسپیکرهایی در طرفین خود است و در دو رنگ چوبی و سفید عرضه شده است. اگر شما هم می‌خواهید طراحی اپل ۱ را با آی پد عصر حاضر تلفیق نمایید برای داشتن iStation باید ۸۶ دلار ناقابل هزینه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد