هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

IE و گوگل کروم ایمن تر از فایر فوکس هستند

گزارش امنیتی تازه‌ای که توسط موسسه Accuvant منتشر شده نشان می‌دهد فایرفاکس از لحاظ امنیتی شرایط نامناسبی دارد و دو مرورگر IE مایکروسافت و کروم هر دو از این لحاظ بهتر از این مرورگر هستند.

برای تهیه این گزارش هفت شاخص امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و در حالی که کروم در شش شاخص و IE در چهار شاخص نمره قبولی کامل گرفته اند، فایرفاکس تنها در سه شاخص نمره خوبی دریافت کرده است.

این در حالی است که مایکروسافت به دو شاخص دیگر هم توجه داشته، اما استانداردهای اعمال شده توسط آن منطبق با استانداردهای پذیرفته شده این صنعت نیستند.

بر اساس این گزارش فایرفاکس نمی‌تواند دسترسی بدافزارها و هکرها را به رایانه‌های مورد هدف قرار گرفته به اندازه کافی محدود کند.

عدم امکان جلوگیری از اجرای کدهای آلوده شده جاوااسکریپت روی رایانه‌های شخصی و ضعف در شناسایی و بلوکه کردن پلاگین‌های آلوده و مشکوک سه ضعف اصلی فایرفاکس است.

البته هر سه مرورگر هنوز در زمینه شناسایی و بلوکه کردن آدرس‌های اینترنتی متعلق به هکرها و کلاهبرداران اینترنتی که میزبان کدهای آلوده هستند، مشکل دارند.

فایرفاکس از نظر تعداد آسیب‌پذیری‌های خطرناک هم با ۳۶۳ آسیب‌پذیری در رتبه اول است و IE و کروم به ترتیب با ۱۲۵ و ۱۵ آسیب‌پذیری امنیتی در رتبه‌های بعدی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد