هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

پیش‌فروش آنلاین تبلت چهار هسته ای Eee Pad Transformer Prime ایسوس

تبلت های چهار هسته ای Eee Pad Transformer Prime ایسوز به زودی می آیند.

بنا به گزارشات رسیده از منابع آگاه تبلت Asus Eee Pad Transformer Prime که آن را به اختصار Transformer Prime نامیده می شود بزودی به صورت آنلاین پیش فروش می شود.

ممکن است این تبلت از لحاظ زیبایی و نام جزء اولین ها محسوب نشود اما یقینا با وجود یک پردازنده چهار هسته ای درون ساختاری سریع ترین تبلتی است که تا به اکنون ساخته شده است می باشد.

این تبلت بر روی سیستم عامل Android3.2 Honeycomb اجرا می شود و قابلیت ارتقا تا ورژن Ice Cream Sandwich (آندرویید۴٫۰) را نیز دارا می باشد.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی آن با رزولیشن ۱۲۸۰×۸۰۰ و تحت پشتیبانی فناوری Gorilla Glass، حافظه RAM یک گیگا بایتی و دو دوربین ۸ و ۱٫۲ مگاپیکسلی بر روی آن اشاره داشت.

اما وجود یک پردازنده ۴ هسته ای و یک هسته همراه به عنوان پنجمین هسته، این دستگاه را قادر به مدیریت بهترین و سریع ترین عملکرد ضمن حفظ عمر ۱۲ ساعته باتری نموده است.

با اینحال برخی بر این عقیده اند که سرعت پردازش دستگاه بر حسب شرایط و موقعیت های گوناگون متنوع است و به طور متغیر مورد ارزیابی قرار می گیرد و سرعت حیرت انگیز پردازنده چهار هسته ای بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

به نظر می رسد ایسر و لنوو جزء خیل تولید کنندگانی هستند که در سه ماه اول سال نوی میلادی در اندیشه تولید و عرضه تبلت های چهار هسته ای می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد