هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مشخصات گوشی لومیا ۹۰۰ به بیرون درز کرد

سایت GeekTechBlog اعلام کرده که تلفن بعدی نوکیا یعنی لومیا ۹۰۰ را دیده است حتی با آن کار کرده است. طبق اطلاعات این سایت، لومیا ۹۰۰ دارای یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی از نوع Clear Black است و نسبت به مدل قبلی دارای دوربین با کیفیت‌تری می‌باشد.

 امروز اخبار جدید از تلفن بعدی نوکیا با نام لومیا ۹۰۰ لو رفت. این اطلاعات که از طرف سایت GeekTechBlog منتشر شده، هنوز تایید رسمی نشده است اما این سایت کاملاً مطمئن است که این گوشی را دیده و حتی با آن کمی کار کرده است.

بر طبق اطلاعات این سایت، لومیا ۹۰۰ دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی از نوع Clear Black خواهد بود که رزولوشنی برابر با ۸۴۰*۴۸۰ خواهد داشت. همچنین دوربین ۸ مگا پیکسلی این تلفن نسبت به مدل قبلی بهتر شده و عکس‌هایی با کیفیت بهتر را در اختیار کاربران می‌گذارد. پردازنده این تلفن ظاهراً تغییر نکرده و همان پردازنده ۱٫۴GHz موجود در لومیا ۸۰۰ خواهد بود.

روی این تلفن همان طور که مایکروسافت نیز وعده داده بود، نسخه تانگو ویندوز فون نصب خواهد بود که در مقایسه با نسخه مانگو ویندوز فون، تغییرات کوچکی را شامل می‌شود. طراحی این تلفن نیز همانند لومیا ۸۰۰ خواهد بود اما به دلیل صفحه نمایش بزرگ‌تر، بالطبع قالبی بزرگ‌تر نیز خواهد داشت. این تلفن به احتمال زیاد در نمایشگاه CES  معرفی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد