هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

افتتاح فروشگاه بزرگ مرکزی اپل

چه اتفاقی می افتد زمانیکه بزرگترین فروشگاه در یکی از پر ترافیک ترین مراکز حمل و نقل امریکا افتتاح شود؟ اگر شما از اصطلاح “درگیری بین مردم” استفاده کنید، حق کاملا با شماست.

بسیار خوب، شاید کلمه “درگیری بین مردم” اصطلاح بسیار اغراق آمیزی باشد، اما ازدحام جمعیت دوستداران اپل در ایستگاه بزرگ مرکزی نیویورک قطعا باعث پیچیدگی و مشکل شن رفت و آمدها شد . صفهای طولانی در اطراف ترمینال و دختر و پسرانی که منتظر بودند تا قدم به جدیدترین فروشگاه اپل بگذارند. مرکز مصرف کنندگان الکترونیکی با مساحت ۲۳۰۰۰ فوت مربع، فروشگاه بزرگ مرکزی اپل میباشد.  

به ۴۰۰۰ نفر اول که قدم در راه پله های این فروشگاه گذاشتند، یک تی شرت اختصاصی اپل اهدا شد. دادن این تی شرتها به دوستداران اپل، از مدت ها پیش یک سنت در افتتاح فروشگاههای این شرکت بوده است و همین یکی از دلایلی است که مردم در صفهای طولانی و ساعتها منتظر بازشدن درهای فروشگاهها می مانند. 

علاوه بر اندازه وسیع آن، فروشگاه بزرگ مرکزی اپل ۳۱۵ کارمند خواهد داشت و یک ویژگی دیگر آن داشتن دو ایستگاه پشتیبانی فنی است که در آن کارمندان اپل هرگونه کمک و پشتیبانی در زمینه محصولات اپل را به بازدیدکنندگان ارائه میدهند. این فروشگاه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب روزهای دوشنبه تا جمعه ، ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر روزهای شنبه و ۱۱ صبح تا ۶ بعدازظهر یکشنبه ها باز می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد