هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بدست آوردن تصاویر سالم از دوربینی که یکسال زیر آب بود

ممکن است هنگامی که در تعطیلات به سر میبرید اتفاقاتی تصادفی روی دهد که باعث خراب شدن تعطیلات شما بشود . یکی از این اتفاقات این است که برای دوربین شما ، که شاید یکی از مهمترین ابزارها در هنگام تعطیلات است و با آن خاطرات خود را ثبت میکنید ، روی دهد.

این اتفاقی است که برای یک دوربین Canon DSLR روی داد و بطور تصادفی حدود ۱ سال پیش به داخل آب افتاد و به ته اقیانوس رفت و اما نکته جالب و عجیب این است که بعد از گذشت ۱ سال از این اتفاق و پیدا کردن این دوربین ، تصاویر با ارزش مربوط به تعطیلات همگی سالم و دردسترس هستند .

یک غواص بنام ​ که در نزدیکی یک اسکله و در خلیج عمیق بریتیش کلمبیا کانادا مشغول انجام کار خود بوده ، این دوربین Canon EOS 1000D را که در کف اقیانوس قرار داشته ، پیدا میکند . بعد از کشف این دوربین ، Marcus آن را به منزل خود برده و کارت SD آن را به کامپیوتر خود وصل میکند و در کمال تعجب حدود ۵۰ عکس مربوط به تعطیلات را از روی این کارت برروی کامپیوتر خود دانلود میکند . تصاویر روی دوربین مربوط به Kamloops مامور آتش نشانی و خانواده جوان او بوده که در تعطیلات بسر میبرده اند . جدا از این ماجرای جالب ، این اتفاق میتواند علاوه برآنکه تبلیغ خوبی برای Canon باشد ، یک رویداد تبلیغاتی برای مموری کارت Sandisk Extreme III SD نیز باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد