هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

رشد سریع پردازشگرهای موبایل و رقابت شرکت های سازنده

پردازشگر ۴ هسته ای سرانجام وارد بازار تبلت ها شد از چندماه دیگر شاهد آنها روی تلفن های هوشمند خواهیم بود. فعلا همه سرگرم توانایی های پردازشگر تگرا3 شرکت انویدیا بر پایه معماری ۴۰ نانومتری اش هستند اما رازهایی در پس پرده وجود دارد که ماجرای پردازشگرهای موبایل را بسیار جذاب تر می کند. 

به نظر می رسد که شرکت انویدیا قصد دارد طی سال های آینده سری جدیدی از پردازشگرها را بر پایه معماری ۲۸ نانومتری وارد بازار کند و دو تای آنها احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۲ و برای زمان ویندوز 8 به بازار می آیند. 

یکی از این چیپ های ۲۸ نانومتری که فعلا با نام Logan شناخته می شود ۱۰ بار سریع تر پردازشگر تگرا 3 فعلی است که در حال حاضر دل های کاربران را تصرف کرده است. 

در واقع سال آینده قرار است شاهد تحول های مهمی در مورد پیشرفت سرعت پردازشگرها باشیم و اگر کمی صبر داشته باشید شاهد آنها خواهید بود. چرا که شرکت های سازنده در حال حرکت به سوی یک معماری جدید با پتانسیل های متفاوت هستند. 


حتی به نظر میرسد شرکت اینتل مشغول ساخت کارخانه جدیدی است تا بتواند با سرعت بیشتری روی فناوری های جدید اش کار کند. فعلا شرکت های بزرگ سازنده پردازشگر، مشغول صرف میلیاردها دلار هستند تا در این رقابت، محصولات کوچک تر و سریع تری تولید کنند و این طور که از اخبار سرمایه گذاری ها مشخص است، طی دو سال آینده شاهد رشد زیادی در این بخش خواهیم بود. 

کافی است که صبر کنید تا انفجار را در بازار پردازشگرهای موبایل ببینید.

نظرات 1 + ارسال نظر
masood چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.masoodsadi.blogfa.com

salam weblog ghashangi darid.az matalebesh khosham omad mamnoon misham age be manam sar bezanid.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد