آقای دوالو ادامه دادند که سازگار با دفاتر خدماتی گسترده و خوشنام در سطح ایران شناخته می شود. و در مورد محصولات TP-Link نیز قرار است کلیه سرویس های پشتیبانی به بهترین شکل ارائه شود. به گفته ایشان در حال حاضر شهرهایی همچون شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و تا چندی دیگر اهواز، از جمله دفاتری هستند که کلیه کالا و قطعات را ارائه می دهند و هیچ محصولی را جهت تعمیر به تهران ارسال نمی کنند.
طبق ادعای مسئولین دفتر TP-Link در ایران، این شرکت در حال حاضر در بازار محصولات ADSL، بالغ بر ۵۰ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. آماری که البته با توجه به عدم همکاری این کمپانی با مراکز پخش عمده، همچون ISPها، اندکی غیر معقول به نظر می رسد. با این حال آقای دوالو در این مورد بیان کردند که سازگار قصد دارد ارتباط TP-Link با مراکز بزرگ همچون مخابرات و ISP ها را برقرار کند و با برنامه ای مدون، سهم بازار این برند در ایران را افزایش دهد.
در انتهای مراسم نیز آقای کالین، به عنوان نماینده دفتر TP-Link در ایران، دقایق کوتاهی را به بیان دیدگاه های خود اختصاص دادند. به گفته ایشان TP-Link تنها برندی در زمینه تجهیزات شبکه است که محصولاتش را در کارخانه های تولیدی تحت مالکیت خود تولید می کند و هم اکنون با ۱۶ هزار کارمند محصولات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
ایشان در ادامه با اشاره به کیفیت محصولات TP-Link بیان کردند که این شرکت نشان داد که حتی یک برند چینی نیز می تواند محصولاتی با کیفیت بالا و تیمی با پاسخگویی کم نظیر داشته باشد. آقای کالین در انتها اظهار امیدواری کردند که با توجه به سابقه خوب و تجربه سازگار، این دو شرکت بتوانند از پتانسیل بالای بازار ایران استفاده کنند، به نحوی که کلیه مردم ایران از محصولات TP-Link لذت ببرند.
درباره TP-Link
این کمپانی چینی در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و در این مدت تمرکز خود را بر روی تجهیزات شبکه قرار داده است. از جمله محصولات TP-Link می توان به روتر، سوییچ، تجهیزات شبکه بی سیم، مودم های ADSL، آداپتور شبکه برای کامپیوتر و ... اشاره کرد. این شرکت در حال حاضر بیشترین سهم بازار چین را در زمینه ادارات کوچک و شبکه های خانگی، به خود اختصاص داده است. TP-Link از سال ۲۰۰۵ وارد بازار های جهانی شد و از آن زمان تا کنون محصولات این شرکت در بیش از ۱۰۰ کشور توزیع می شود و نیاز ده ها میلیون کاربر را برآورده می کند.