هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

لپ‌تاپ‌ جدید و فوق حرفه‌ای HP معرفی شد

 مدل dv7t-7300 از لپ‌تاپ‌های جدید و فوق حرفه‌ای HP از سری ENVY در بازار جهانی است.

 این لپ‌تاپ که در کانفیگ‌های گوناگونی به بازار معرفی شده است در حرفه‌ای‌ترین نوع دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به سیستم‌عامل Windows 8 Pro 64، تجهیز به پروسسور ۳rd generation Intel(R) Core(TM) i7-3840QM و کارت گرافیکی NVIDIA(R) GeForce(R) GT 650M Graphics with 2048MB of dedicated video memory است. ظرفیت حافظه این لپ‌تاپ هم ۱۶گیگابایت از نوع DDR3 System Memory است.

26-05

تجهیز به هارددیسک دو ترابایتی ۵۴۰۰ rpm ،اپتیکال درایو Blu-ray writer & SuperMulti DVD burner، شبکه LAN :10/100، شبکه وایرلس Intel 802.11b/g/n، باتری ۹ سل و… از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ فوق حرفه‌ای است.

به این ویژگی‌ها تجهیز به سه پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI، پورت VGA،یک خروجی هدفون و ورودی میکروفون و همچنین یک کارتخوان با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را نیز اضافه کنید.

در مورد صفحه نمایش این نوت‌بوک فوق‌حرفه‌ای هم باید بگوییم که صفحه نمایش این نوت‌بوک ۱۷/۳ اینچ از نوع Full HD Anti-glare LED-backlit Display و با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است.
کیبورد این لپ‌تاپ هم از نوع کیبوردهایی است که به نور پس‌زمینه مجهزند و کلیدها نیز در فاصله مشخص و مطلوبی قرار گرفته‌اند، به طوری‌که بهترین کاربری را برای کاربر فراهم می‌آوردند.

این لپ‌تاپ همچنین به وب کم دیجیتال همراه با میکروفون با کیفیت مجهز است و وزن آن نیز حدود ۱/۳ کیلوگرم است.
لپ‌تاپ مذکور با قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.البته قیمت پایه این لپ‌تاپ ۸۰۰ دلار اعلام شده است، اما با کانفیگ خاص این لپ‌تاپ قیمت در نظر گرفته شده برای dv7t-7300 از جانب شرکت اچ پی ۹۰۰ دلار است. این لپ‌تاپ مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای، گرافیست‌ها، تدوین گران و… است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد