هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربین جدید الیمپوس با زوم 40X رونمایی شد


شرکت الیمپوس از دوربین جدید خود با نام STYLUS SP-820UZ iHS پرده برداری کرد. این دوربین قدرتمند دارای ویژگی تاثیرگذار زوم اپتیکال ۴۰X، بدنه ای شیک و وزنی سبک (۴۸۵g) می باشد. با استفاده از Super-Resolution شما می توانید تا ۸۰x زوم دیجیتالی توسط این دوربین در اختیار داشته باشید.

لنز ۲۲.۴mm آن دارای زاویه دید بسیار عریضی می باشد که آن را برای عکسبرداری بصورت پانوراما بسیار ایده آل می سازد. همچنین این دوربین دارای سرعت بسیار بالایی در فیلمبرداری می باشد، STYLUS SP-820UZ iHS قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p full HD را دارد.

از دیگر ویژگی های این دوربین قدرتمند می توان به سنسور ۱۴ مگاپیکسلی CMOS، دو تثبیت کننده تصویر، تثبیت کننده تصاویر فیلم چند حرکتی، قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا، صفحه نمایش ال سی دی ۳ اینچی ۴۶۰K و خروجی HDMI اشاره نمود.

دوربین Olympus SP-820UZ iHS در ماه سپتامبر و در رنگهای مشکی و نقره ای با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و همراه با این دوربین، یک بند مخصوص دوربین، محافظ صفحه لنز، کابل USB، کابل Audio/Video، چهار باتری AA، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و نرم افزار مخصوص Olympus عرضه می شود.

منبع:ubergizmo

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد