هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربین جدید سینمایی Blackmagic


اگر آماده این موضوع هستید که بخواهید سطح کیفیت تهیه و تولید فیلم در سینما را وارد کار خود کنید، احتمالا طراحی جدید Blackmagic در مورد دوربین های سینما که امروز در نمایشگاه NAB 2012 معرفی و به نمایش گذاشته شد را دوست خواهید داشت. این دوربین که انقلابی دیجیتالی در صنعت دوربین های سینما می باشد دارای سنسوری با رزولوشن بالای ۲.۵K می باشد و به همراه این مشخصه، ویژگی های خوب و تاثیرگذار دیگری خواهد داشت و این در حالی است که قیمت آن ۲۹۹۵ دلار تعیین شده است.

کاملا بدیهی است که این یک دوربین معمولی نیست و این دوربین به گونه ای طراحی شده تا بالاترین کیفیت را در تولید فیلم در اختیار کاربر قرار دهد. در این دوربین برای ذخیره سازی از یک رکوردر SSD با پهنای باند بالا استفاده میشود. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به سازگاری این دوربین با لنزهای EF و ZE و وجود ال سی دی تاچ اسکرین اشاره کرد. کلیه سخت افزارهای مورد استفاده در این دوربین در یک محفظه با طراحی بسیار زیبا قرار داده شده اند.

همچنین به همراه این دوربین نسخه کامل نرم افزار DaVinci Resolve برای سیستم عامل های Mac™ و Windows™ عرضه می شود که با استفاده از آن شما می توانید در بالاترین سطح به انجام کار خود بپردازید و بهترین نتایج را بگیرید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در این دوربین انواع و اقسام پورتها برای راحتی کار کاربر قرار داده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد